امیر صباحی‌فرد: پدافند هوایی ارتش تمامی تحرکات دشمنان را رصد می‌کند

کد خبر: 1154262

امیر صباحی‌فرد گفت: سامانه‌های راداری، موشکی و پهپادی پدافند هوایی ارتش با اشراف کامل و هوشمندانه در اقصی نقاط کشورمان به ویژه در پهنای خلیج فارس، تمامی تحرکات دشمنان را رصد می‌کنند و در صورت لزوم اقدامی قاطعانه انجام خواهد گرفت.

امیر صباحی‌فرد: پدافند هوایی ارتش تمامی تحرکات دشمنان را رصد می‌کند

 امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، صبح امروز در ادامه بازدید از مناطق و گروه‌های پدافندی غرب کشور در جمع فرماندهان گروه پدافند هوایی خنداب اراک ضمن بررسی توان رزم و آمادگی دفاعی این گروه پدافندی از مواضع و سامانه‌های تسلیحاتی مستقر در این یگان پدافندی بازدید کرد.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه نیرو‌های زبده، با ذکاوت و هوشیار پدافند هوایی بصورت شبانه روزی چه در زمان صلح و چه در زمان جنگ خط مقدم دفاع از حریم هوایی کشورمان هستند، اظهار داشت: پدافند هوایی خنداب از نقاط حساس و راهبردی در شبکه یکپارچه پدافند هوایی است که در کنار سایر مناطق و گروه‌های پدافندی کشورمان وظیفه‌ای خطیر و مهم را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه سامانه‌های راداری، موشکی و پهپادی پدافند اشراف کامل و هوشمندانه در اقصی نقاط کشورمان به ویژه در پهنای خلیج فارس تمامی تحرکات دشمنان را رصد می‌کند و در صورت لزوم اقدامی قاطعانه انجام خواهد گرفت، گفت: تسلیحات کاملا بومی و جدید پدافند هوایی ارتش در تمامی مرز‌های جغرافیایی کشورمان قطعا در برابر بروز هر گونه تهدید از سوی بیگانگان با غافلگیری و ضربه سخت بر دشمنان بکار گرفته می‌شوند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان با بیان اینکه عملیات روانی غربی‌ها بیشتر از ضعف آن‌ها نشأت می‌گیرد و تاثیری در اقتدار و پیشرفت روز افزون مجموعه پدافند هوایی ندارد، تصریح کرد: امروز صلابت پدافند هوایی ارتش علاوه بر اینکه موجب استیصال دشمنان در منطقه خاورمیانه شده تمامی معادلات نظامی آنان را نیز بهم ریخته است.

منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها