حاجی‌صادقی: یکی از برجسته‌ترین مصادیق جهاد، جهاد امید آفرینی است

کد خبر: 1154395

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن انتظار انفعال ما را می‌کشد، گفت: پایان ناپذیری تقابل و جنگ ما با جبهه استکبار به همین دلیل است.

حاجی‌صادقی: یکی از برجسته‌ترین مصادیق جهاد، جهاد امید آفرینی است

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی غروب دوشنبه در جمع پاسداران و سبزپوشان استان سمنان به میزبانی سپاه سمنان با بیان اینکه دشمن انتظار انفعال ما را می‌کشد، ابراز کرد: امروز برجسته‌ترین مصداق جهاد ما باید جهاد کبیر باشد زیرا که دشمن درصدد است تا اراده خود را تحمیل کند.

وی با بیان اینکه امروز زمان بیان آیات قرآن کریم در مورد جهاد کبیر است، افزود: پایان ناپذیری تقابل و جنگ ما با جبهه استکبار به این دلیل است که دشمن به انتظار روزی است که ما منفعل و با دنیای استکبار در جنگ نباشیم

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه میدان و عرصه تقابل ممکن است عوض شود اما جنگ همچنان ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: می‌بایست در قبال دشمنان و جبهه‌های جدید هوشیار باشیم.

حاجی صادقی با بیان اینکه استقامت با سلاح ایمان اصل اساسی ما است، تاکید کرد: ایمان دو استقامت می‌خواهد یک استقامت فکری که مانع از لغزش می‌شود و دیگری استقامت عملی که گامی مهم در پیشبرد اهداف متعالی نظام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه یکی از عرصه‌های تقابل ما با دشمنان حفظ آرمان‌ها و اندیشه انقلاب محسوب می‌شود و آمدن در جبهه حق سخت است، ابراز کرد: انقلابی ماندن در این جبهه دشوارتر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه در قبال جنگ ترکیبی دشمن باید در همه میدان‌های جهاد حاضر شویم، گفت: یکی از برجسته‌ترین مصادیق جهاد، جهاد امید آفرینی است.

به گزارش مهر، حاجی صادقی برای بازدید از اردوی رزمی و فرهنگی قائمیون سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به مرکز استان سفر کرده بود./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها