استنکاف «روحانی» و «صالحی» از اجرای قانون لغو تحریم‌ها

کد خبر: 1154825

کمیسیون اصل ۹۰ مجلس استنکاف حسن روحانی و رئیس سابق سازمان انرژی اتمی از اجرای قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» را محرز دانست و موضوع را به برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال کرد.

استنکاف «روحانی» و «صالحی» از اجرای قانون لغو تحریم‌ها

کمیسیون اصل 90 مجلس در گزارش خود تصریح کرد استنکاف رئیس‌‌جمهور سابق از انجام وظایف مصرح در قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها محرز شد و موضوع برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال می‌شود.

گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی درباره نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

در بخشی از گزارش این کمیسیون تصریح شده است: با توجه به تصریح ماده ۸ قانون مبنی بر اینکه «مسئول اجرای صحیح و کامل این قانون، رئیس‌ جمهور، مقامات، مدیران مربوط و دستگاه‌های اجرایی ذیربط می‌باشند»، استنکاف رئیس‌ سابق سازمان انرژی ‌اتمی و همچنین رئیس‌ جمهور سابق از انجام وظایف مصرح در قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» برای کمیسیون اصل نود محرز گردیده است و موضوع برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال می‌شود.

متن کامل گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس درباره نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران را اینجا بخوانید:    

منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها