رئیس‌جمهور پنجشنبه به کدام استان سفر می کند؟

کد خبر: 1155825

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی از سفر آیت‌الله رئیسی به استان در پایان هفته جاری خبر داد.

رئیس‌جمهور پنجشنبه به کدام استان سفر می کند؟

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی از سفر آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به خراسان شمالی در پایان هفته جاری خبر داد.

محمد وحیدی با اشاره به اینکه خراسان شمالی پایان هفته جاری میزبان هیئت دولت خواهد بود، اظهار کرد: تاکنون مقرر شده که آخر هفته جاری در استان میزبان هیأت دولت باشیم و امیدواریم نخستین سفر رئیس جمهور به استان برکات بسیاری برای مردم استان داشته باشد.

وی با تأکید براینکه نقشه راه در سفر مقام معظم رهبری به استان در حوزه دامپروری، کشاورزی و گردشگری بوده است، ادامه داد: در این راستا، تکمیل زیرساخت‌های مهم راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار، سیستم‌های نوین آبرسانی و گردشگری برای استان بسیار اهمیت دارد.

وحیدی افزود: برای سفر رئیس جمهور از یک ماه پیش سلسله جلساتی برگزار شد، کارشناسان نهاد ریاست جمهوری به استان آمدند و دستگاه‌های مختلف اجرایی نیز مشکلات را احصاء کردند.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سفر رئیس‌ جمهور به خراسان شمالی فرصتی مغتنم برای پیگیری مطالبات مردمی است که با صرف ساعت‌ها کار کارشناسی و برنامه‌ریزی مناسب با هدف بهره‌برداری به نفع مردم استان انجام شده است.

منبع: ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها