نمایندگان دولت راهی شهرهای خراسان‌شمالی شدند/ساخت راه آهن مشهد- گرگان در دستور کار/دیدار چهره به چهره وزیر کشاورزی با کشاورزان حصارو گرمه خان

کد خبر: 1157013

صبح امروز شماری از اعضای هیات دولت، پس از ورود به فرودگاه شهدای بجنورد، عازم شهرستان‌های استان خراسان‌شمالی برای بررسی مشکلات اقشار مختلف مردم شدند.

نمایندگان دولت راهی شهرهای خراسان‌شمالی شدند/ساخت راه آهن مشهد- گرگان در دستور کار/دیدار چهره به چهره وزیر کشاورزی با کشاورزان حصارو گرمه خان

صبح امروز شماری از اعضای هیات دولت، پس از ورود به فرودگاه شهدای بجنورد، عازم شهرستان‌های استان خراسان‌شمالی برای بررسی مشکلات اقشار مختلف مردم شدند.

در این سفر وزیر جهاد کشاورزی برای بازدید از چند طرح حوزه مرتبط با بخش کشاورزی از جمله سرکشی از شهرک گلخانه‌ای امام رضا (ع)، کارخانه پنبه پاک کنی و مزارع گندم، پنبه و پیاز به شهرستان مانه و سملقان سفر کرد.

همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز به شهرستان محروم راز و جرگلان، وزیر کشور و وزیر راه و شهرسازی به شهرستان اسفراین، وزیر نیرو به شهرستان های شیروان و فاروج، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست نیز به شهرستان های گرمه و جاجرم سفر کردند تا از نزدیک برای رفع مشکلات این مناطق تلاش کنند.

در این سفر وزیر راه و شهرسازی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، رییس دفتر رییس جمهور، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه روحانیت، عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت رییس جمهور را همراهی می‌کنند و بعضا به شهرستان ها نیز سفر خواهند داشت.

بازدید از بخش‌های مختلف عمرانی و اقتصادی، بازدیدهای سرزده، دیدار با اقشار مردمی و نخبگان و همچنین شرکت در شورای اداری استان از برنامه های سفر یک‌روزه رئیس جمهور به خراسان‌شمالی است.

از روز گذشته شماری از نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه ها در برخی نقاط استان حضور یافته اند و با برپایی میزهای ارتباطات مردمی علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی شکایات و پیشنهادها، خواسته ها و نامه های مکتوب مردمی را نیز دریافت کردند.

خراسان شمالی بیست و ششمین مقصد سفر استانی آیت الله رییسی انتخاب شده است.

اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت اصلی سفر رییس جمهور به این استان است و توجه به مقوله تولید و اقتصاد از دیگر اهداف این سفر است./منبع: فارس

سفر دکتر عین اللهی به شهرستان راز و جرگلان

عین اللهی

دکتر بهرام عین اللهی در این سفر یک روزه علاوه بر ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهر غلامان و دیدار با خانواده شهید برزگر، از شهدای دوران دفاع مقدس، از پروژه ها و مراکز مختلف این شهرستان بازدید می کند.

بازدید از مرکز جامع خدمات سلامت شهری روستایی غلامان، پروژه پیست اسب دوانی باغلق، ساختمان دهیاری، کارگاه فرش دویدوخ، دیدار با اقشار مردمی و حضور در جلسه شورای اداری راز و جرگلان از برنامه های سفر وزیر بهداشت به این شهرستان است.

دکتر عین اللهی همچنین عصر امروز با شرکت در جلسه شورای اداری خراسان شمالی با حضور رییس جمهور، مهمترین مسائل و مشکلات راز و جرگلان را مطرح می کند.

وزیر کشور از طرح های عمرانی شهر بجنورد دیدن کرد

وزیر کشور در بیست و ششمین سفر استانی دولت، روز پنج شنبه به بجنورد سفر کرد و از نزدیک با مسایل و مشکلات طرح های در دست اجرا آشنا شد.

 احمد وحیدی در ابتدا از مسیل ورودی به گلستان شهر دیدن کرد و نسبت به خطراتی که می تواند برای شهروندان و سازه های شهری ایجاد کند، مطلع شد.

وی همچنین از سوله مدیریت بحران این شهر که در مواقع اضطرار و بحرانی برای مدیریت شهری استفاده خواهد شد، دیدن کرد.

وزیر کشور در ادامه برنامه سفر به بجنورد، دیداری چهره به چهره با مردم این شهر داشت و پس از آن به دیدار خانواده شهید می رود.

 بازدید از مناطق حاشیه نشین بجنورد هم دیگر برنامه وزیر کشور در نیمروز پنج شنبه خواهد بود.

ساخت راه آهن مشهد- گرگان در دستور کار است

وزیر راه و شهرسازی: ساخت و اجرای راه آهن مشهد- بجنورد، گرگان در سطح کلان، پیگیری می شود و امید می‌رود سه استان از مزایای آن بهره مند شوند.

رستم قاسمی در حاشیه نشست شورای هماهنگی راه وشهرسازی خراسان شمالی اظهار داشت: در سفر رییس جمهور و شماری از اعضای هیات دولت به خراسان شمالی اعتبارات خوبی برای بخش های مختلف راه منظور شده است که امید می رود شاخص های توسعه در این استان ارتقا یابد.

وزیر کشاورزی

دیدار چهره به چهره وزیر جهاد کشاورزی با کشاورزان حصارو گرمه خان

همزمان با سفر رییس جمهور به خراسان شمالی امروز پنجشنبه وزیر جهاد کشاورزی از مزرعه ۳ هکتار چغندر قند در شهر حصارگرمه خان بازدید کرد.

سیدجواد ساداتی‌نژاد ضمن عرض خدا قوت به کشاورزان و چغندر کاران مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار و دستور پیگیری داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها