حماس تصاویری از وخامت حال یک صهیونیست اسیر را منتشر کرد

کد خبر: 1158454

کمتر از ۲۴ ساعت بعد از بیانیه شاخه نظامی حماس در رابطه با وخامت حال یکی از نظامیان اسیر، تصاویری از این نظامی صهیونیست زیر اکسیژن منتشر شد.

حماس تصاویری از وخامت حال یک صهیونیست اسیر را منتشر کرد

گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس با انتشار تصاویری که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت، لحظاتی از شرایط بستری شدن، هشام السید نظامی صهیونیست اسیر را که زیر اکسیژن قرار دارد، منتشر کرد.

تصاویر منتشر شده که با قراین زیرنویس تصاویر شبکه الجزیره مربوط به 30 یا 31 خرداد است، شرایط بد جسمانی این نظامی صهیونیست را نشان می‌دهد که ظاهرا بدون اکسیژن قادر به نفس کشیدن نبوده و هوشیاری کاملی هم ندارد.

رسانه‌های عبری زبان به شکل گسترده‌ای به انتشار این تصاویر پرداخته و هر یک سعی در تحلیل این تصاویر داشتند.

این رسانه‌ها بدون اشاره به هجمه دیروز خود علیه حماس و دروغ گو توصیف کردن آن ادعا کردند، حال که ثابت شده است السید زنده است، مسئولیت جان وی به عهده حماس است.

گفتنی است موشه تال یک از افسران اسرائیلی که دوره ای در اسارت قرار داشت امروز صبح به شبکه تلویزیونی کان خبر داده بود که غریزه اش به او می‌گوید، حماس در این رابطه حقیقت را می‌گوید.

این شبکه عبری زبان در گزارش دیگری هم بعد از انتشار تصاویر السید اعلام کرد: بعد از اعلامیه غیرعادی حماس در مورد وخامت حال یکی از اسرا در نوار غزه، این سازمان تصاویری مستند از هشام السید را که روی تخت دراز کشیده و اکسیژن به وی وصل شده است را منتشر کرد، حماس برای اثبات جدید بودن این تصاویر، تلویزیونی در حال پخش کنفرانسی که چند روز پیش در قطر برگزار شده و شبکه الجزیره آن را پخش می کرد، هم به تصویر کشید./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها