مقصد و زمان سفر استانی هفته آینده رئیس جمهور

کد خبر: 1158721

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: رئیس جمهور به همراه هیأت دولت اواخر هفته آینده به استان کردستان سفر می کند.

مقصد و زمان سفر استانی هفته آینده رئیس جمهور

مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان عصر امروز در دومین جلسه شورای داری استان کردستان در سال‌جاری که با حضور مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در سنندج اظهار کرد: رئیس جمهور اواخر هفته آینده به همراه هیأت دولت به استان سفر خواهد کرد.

وی افزود: اعتبارات خوبی در این سفر اختصاص داده می‌شود و امیدواریم بتوانیم بهترین و بیشترین بهره‌مندی را از این سفر ببریم.

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج هم در این جلسه اظهار کرد: کسب علم و تخصص در پیشرفت حوزه‌های مختلف اقتصادی عمرانی اموزشی و غیره نقش بسزایی دارد.

وی بر توجه بیشتر به حوزه علم و علم‌آموزی تاکید و عنوان کرد: کسب علم ضامن تحقق سعادت و ابادانی در هر جامعه‌ای است.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: دین اسلام انسان‌ها را به اتحاد و همبستگی و دوری از کنارگیری تشویق می‌کند.

ماموستا رستمی افزود: شایسته‌سالاری از نیازهای اساسی در جامعه اسلامی است و میزان تحقق این مهم بر اساس خدمات رسانی که به جامعه انجام می‌شود بستگی دارد.

وی با اشاره به اینکه به عنوان مرجع اقشار مردم به علما و روحانیون مراجعه می‌کنند گفت: مردم از تولید کننده کشاورز جوان و غیره همه مشکلات زیادی دارند و باید برای رفع این تنگناها برنامه ریزی‌های اساسی شود.

امام جمعه سنندج اظهار کرد: افرادی که در غفلت هستند باید بیدار شوند جامعه ما امروز نیازمند مدیران دوراندیش و آینده‌نگر است.

ماموستا رستمی در ادامه یادآور شد: تعامل محبت و مهربانی به همدیگر از دستورات دین اسلام است و در این خصوص هرکس در حد توان باید تلاش کند.

وی عنوان کرد: امروز بیش از هر زمانی نیازمند تبیین آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی در جامعه هستیم.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه بصیرت کارسازترین ابزار برای خنثی کرد توطئه‌های دشمنان است گفت: امروز با تکیه بر همین بصیرت کشور ما در بالاترین سطح امنیت در کشور هستیم.

ماموستا رستمی اضافه کرد: دولت سیزدهم به طور جدی به حوزه رفع مشکلات جامعه ورود پیدا کرده و دنبال تحقق وعده‌های انتخابی است.

وی افزود: اگر مدیران از باند و باندبازی و حزب‌گرایی دوری کنند بسیاری از مشکلاتی که امروز جامعه را درگیر کرده رفع می‌شود.

امام جمعه سنندج با تاکید براینکه هدف همه ما از مردم و مسؤولان باید تحقق ایران قوی است، خاطرنشان کرد: اتحاد و همدلی و دوری از تفرقه راهکاری مقابله با سم پاشی و هجمه پراکانی دشمنان است./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها