«فردا» گزارش می‌دهد

در حاشیه کنکور

کد خبر: 1159166

اخبار نگران کننده‌ای از برگزاری کنکور سراسری سال 1401 منتشرشده است که امنیت روانی جامعه را به خطر انداخته است. از این رو درخواست استعفای رئیس سازمان سنجش مطرح شده است.

در حاشیه کنکور

گروه سیاست سایت فردا - کنکور هر ساله با حواشی و فشارهای استرس‌زایی همراه است اما به‌نظر می‌رسد امسال حواشی بیش از قبل است. از قطع اینترنت حوالی حوزه‌های کنکور که بسیاری از شهروندان را به زحمت و دردسر انداخته بود گرفته تا طرح موضوعاتی درخصوص وقوع تقلب.

حالا که دیگر مشخص شده که اراده‌ای برای حذف کنکور وجود ندارد، انتظار می‌رود که دست‌کم شیوه برگزاری آن کم‌حاشیه‌تر شود.

در این خصوص روزنامه رسالت نوشته: اخبار نگران کننده‌ای از برگزاری کنکور سراسری سال 1401 در برخی رسانه‌ها منتشرشده است که امنیت روانی جامعه ای وسیع را به خطر انداخته است.

این روزنامه ادامه داده: در دو روز گذشته، گزارش‌ها و شکایت‌های متعددی از سوی داوطلبان کنکور سراسری تجربی و ریاضی و خانواده‌های آنان به دست ما رسیده است. آنچه باعث به‌هم‌ریختگی این عزیزان گشته، مشاهده تخلف و احتمال تقلب در آزمون و نگرانی از تأثیر آن بر نتایج کنکور بوده است.

رسالت افزوده: هیچ تقلب گسترده ‌و سازمان‌یافته‌ای در کنکور مشاهده نشده است، اما تخلفات، کم نیست. علی‌رغم مصاحبه رئیس سازمان سنجش، سؤالات کنکور حدود ساعت ۱۰ صبح در کانال های تلگرامی منتشرشده است که قابل‌پذیرش نیست. رئیس سازمان سنجش فورا عذرخواهی کرده و استعفا دهد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها