طائب: ایران اسلامی قدرت حاصل کرده و دشمن شکست خورده است

کد خبر: 1160488

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه امروز دشمن به‌دنبال این است که به ملت ما بگوید، نمی‌شود اما ما مقدمه‌ساز ظهور هستیم چون نیروی مردمی پای کار حق ایستاده است، گفت: ایران اسلامی قدرت حاصل کرده و دشمن شکست خورده است.

طائب: ایران اسلامی قدرت حاصل کرده و دشمن شکست خورده است

اولین یادواره 350 شهید شهرستان کوهبنان و مناطق شمالی شهرستان زرند و ۱۹ شهید گمنام امشب در روستای خانمکان بخش طغرالجرد به همت دوستداران و خادمان شهدا و به همت ستاد یادواره شهدای شهرستان کوهبنان با سخنرانی حجت‌‌الاسلام مهدی طائب و مداحی مرتضی طاهری و با حضور مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.

حجت‌الاسلام طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در این آیین ضمن تسلیت ایام شهادت امام باقر (ع) گفت: شهادت یک حادثه نیست بلکه شهید راهش را انتخاب می‌کند در حالی که مدت عمر انسان مشخص است.

وی با بیان اینکه عمر یک سرمایه است که هم خدا و هم دنیا خریدار آن است در حالی که دنیا محدودیت مکانی دارد، عنوان کرد: انسان باید خود را برای قیامت آماده کند روزی که همه چیز تغییر می‌کند در حالی که در قیامت از عمر و مال انسان سوال می‌شود و حساب و کتاب در قیامت دقیق انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام طائب با اشاره به اینکه خداوند بهترین خریدار جان انسان است در قبال آن بهشت را به انسان می‌دهد که جاودانه است، عنوان کرد: بهتر است که انسان وجودش را در راه خدا تقدیم کند زیرا شهید می‌تواند اثر بدهد و اثر بپذیرد چون زنده است و نزد پروردگارش روزی می‌خورد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز دشمن به‌دنبال این است که به ملت ما بگوید، نمی‌شود اما ما مقدمه‌ساز ظهور هستیم چون نیروی مردمی پای کار حق ایستاده است و کفه قدرت در دنیا باید به نفع یاوران امام زمان (عج) تغییر کند تا حضرت ظهور کند.

حجت‌الاسلام طائب با بیان اینکه هر چه به نقطه قدرت یاوران امام زمان (عج) نزدیک‌تر شویم کار سخت‌تر می‌شود، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی قدرت حاصل کرده و دشمن شکست خورده است./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها