مصوبات امروز کمیسیون ها/ورود کمیسیون صنایع به لایحه تاسیس وزارت بازرگانی

کد خبر: 1161424

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تشکیل جلسه امروز این کمیسیون در رابطه با لایحه تاسیس وزارت بازرگانی خبر داد.

مصوبات امروز کمیسیون ها/ورود کمیسیون صنایع به لایحه تاسیس وزارت بازرگانی

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تشکیل جلسه امروز این کمیسیون در رابطه با لایحه تاسیس وزارت بازرگانی خبر داد.

روح الله عباسپور در تشریح جلسه امروز (سه شنبه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جلسه امروز کمیسیون در رابطه با این موضوع بود که دولت درصدد است لایحه ای برای تاسیس وزارت بازرگانی تفکیک شده از وزارت صمت ارائه کند.

وی با بیان اینکه البته این لایحه هنوز به کمیسیون نیامده است، گفت: بنابراین کمیسیون صنایع و معادن مجموعه ای از اندیشکده‌ها را که کار پژوهشی و کارشناسی انجام می دهند دعوت کرده بود تا حسن و قبح این لایحه را بررسی کنند و ببیند اگر قرار است دولت لایحه ای را به مجلس بفرستد، پیشاپیش به استقبال آن رفت تا در جریان آن قرار بگیرد که چه محاسن و معایبی دارد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم در رابطه با مهمانان حاضر در جلسه امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز مهمانانی از مرکز پژوهش ها، کارشناسانی که سابقه کار در وزارتخانه و در حوزه بازرگانی و تجارت داشته و کارشناسانی از مرکز پژوهش های بازرگانی حضور داشتند./ایسنا

 طرح ساماندهی کارکنان دولت بعد از عید غدیر تعیین تکلیف می‌شود

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از تعیین تکلیف طرح ساماندهی کارکنان دولت بعد از عید غدیر در این کمیسیون خبر داد.

حسن لطفی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت بعد از عید غدیر در کمیسیون اجتماعی تعیین تکلیف می‌شود.

وی افزود: در جریان بررسی اولیه این طرح در کمیسیون، دولت با مصوبه کمیسیون اعلام موافقت کرد اما در زمان بررسی طرح در صحن مجلس با آن به مخالفت پرداخت.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: بعد از آنکه طرح مجدد به کمیسیون آمد و جلسات بررسی آن برگزار شد، ما شاهد حضور کم‌رنگ مقامات دولتی مربوطه در جریان بررسی طرح در کمیسیون بودیم و در جلسات قبل رئیس سازمان اداری و استخدامی در جلسات کمیسیون برای بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت حضور نیافت.

لطفی خاطرنشان کرد: تصمیم اعضای کمیسیون در بررسی و تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت در جلسه کمیسیون این گونه شد که تا بعد از عید غدیر طرح را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تعیین تکلیف و تصویب کنند تا برای بررسی به صحن مجلس ارسال شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها