انتقاد اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از عدم تعیین تکلیف سرمربی تیم فوتبال

کد خبر: 1161452

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در نشست امروز که خود با حضور معاون فرهنگی وزارت ورزش برگزار شد نسبت به عدم تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان انتقاد کردند.

 انتقاد اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از عدم تعیین تکلیف سرمربی تیم فوتبال

نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه 21 تیرماه با حضور معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. در این جلسه معاون فرهنگی این وزارتخانه گزارشی را درباره برنامه‌های فرهنگی در جریان اعزام تماشاگران کشورمان به مسابقات جام جهانی فوتبال در قطر ارائه کرد.

گزارش ارائه شده مورد انتقاد اعضای کمیسیون فرهنگی قرار گرفت و نمایندگان این گزارش را مبهم و بدون برنامه‌ریزی دقیق و مشخص دانستند.

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در این جلسه بر این نکته تأکید کردند که گزارش وزارت ورزش و جوانان از برنامه‌های فرهنگی این کمیسیون در بحث اعزام تماشاچیان به مسابقات جام جهانی قطر قبل، حین و بعد از مسابقات به کمیسیون ارائه شود.

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین با اشاره به میزبانی کشورمان از تماشاگران ایرانی و خارجی جام جهانی در منطقه آزاد کیش عنوان کردند که وزارت ورزش و جوانان باید در این باره نیز برنامه‌های فرهنگی دقیق و مشخصی را برای مهمانان داشته باشند.

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین در این جلسه نسبت به بلاتکلیفی تیم ملی فوتبال کشورمان در تعیین سرمربی انتقاد و عنوان کردند که چرا باید در آستانه برگزاری مسابقات جام جهانی سرمربی تیم ملی مشخص نباشد چرا که این وضعیت آرامش روانی بازیکنان را تحت تأثیر قرار می‌دهد./فارس

 افزایش سهمیه تماشاگران ایرانی در مسابقات جام جهانی قطر

رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس گفت: با رایزنی‌های انجام شده، سهمیه تماشاگران ایران در مسابقات جام جهانی فوتبال در قطر افزایش یافت.

احمد راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت:‌ با رایزنی های انجام شده با فدراسیون جهانی فوتبال سهمیه تماشاگران ایران در مسابقات جام جهانی فوتبال در قطر نسبت به دوره‌های گذشته افزایش یافته است.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده و توافق صورت گرفته با فدراسیون جهانی فوتبال سهمیه تماشاگران ایرانی در مسابقات فوتبال تیم ملی کشورمان با رقبای‌شان در جریان این مسابقات به 10 هزار نفر در هر بازی افزایش یافت.

رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مسابقاتی هم که مربوط به دیگر کشورها است براساس خرید بلیت تماشاگران می‌توانند در مسابقات حضور پیدا کنند.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها