علی خضریان: ریشه‌های بحران آب با حضور وزیر نیرو بررسی شد

کد خبر: 1161458

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه‌های بحران آب با حضور وزیر نیرو و معاون امور آب و آبفا این وزارتخانه در کمیسیون اصل ۹۰ بررسی شد.

علی خضریان: ریشه‌های بحران آب با حضور وزیر نیرو بررسی شد

علی خضریان در خصوص جلسه عصر امروز کمیسیون اصل ۹۰ اظهار داشت: این جلسه با حضور وزیر نیرو و معاون امور آب و آبفا این وزارتخانه به منظور بررسی اقدامات انجام شده وزارت نیرو در راستای اجرای قوانین برنامه توسعه‌ای کشور در رابطه با مدیریت منابع آبی برگزار شد.

وی افزود: با توجه به استقرار گروه بازرسی بررسی ریشه‌های بحران آب از سوی کمیسیون اصل ۹۰ در وزارت نیرو از حدود یک سال گذشته ما جلسات مستمر و متعددی با مسئولان این امر برگزار کردیم و جلسه امروز نیز در همین چارچوب برگزار شد. همچنین از آنجایی که پاسخ برخی از مستندات و مکاتبات خواسته شده از سوی کمیسیون ارائه نشده بود و برای رفع این موانع، وزیر به کمیسیون فراخوانده شد، تا این گزارشات تعیین تکلیف شود.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در تشریح مطالبات کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی افزود: بررسی وضعیت سدهای در حال ساخت، در حال بهره‌برداری و در حال مطالعه از سوی کمیسیون مورد بررسی است و نامه‌هایی در این رابطه به وزارت نیرو ارسال شده و اطلاعاتی خواسته شده بود. اما برخی از آنها تکمیل نشده است لذا در این جلسه ضمن تشریح این مطالبات مقرر شد  طی ۱۰ روز آینده اطلاعات، مستندات و گزارشات مورد نیاز کمیسیون تقدیم کمیسیون اصل ۹۰ شود./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها