سردار تنگسیری : تحریم ها را در حوزه دفاعی خنثی کردیم

کد خبر: 1161632

فرمانده نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: تا پایان سال، چند مرحله الحاق تجهیزات دفاعی دریاپایه به‌صورت چشمگیر خواهیم داشت.

سردار تنگسیری : تحریم ها را در حوزه دفاعی خنثی کردیم

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید از مرکز تخصصی بازسازی شناوری شهید محلاتی (ره)، مراحل طراحی، ساخت، بهینه سازی و تولید بومی ملزومات و تجهیزات دریایی را ستود.

وی در این بازدید از مجاهدان عرصه تلاش و کار جهادی در کارگاه‌های فنی مهندسی این مرکز که به صورت شبانه روزی و در گرمای بالای محیط، به صورت جهادی و خستگی ناپذیر، تلاش می‌کنند تا چرخه‌های اقتصادی نظام اسلامی به حرکت رو به رشد خود ادامه دهد، تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه از اقدامات انجام شده در راستای بومی سازی، دانش افزایی، ارتقا سطح کیفی و بهینه سازی ساخت و تولید با کیفیت تجهیزات تخصصی دریایی در این مرکز قدردانی کرد.

سردار تنگسیری در جمع کارکنان این مرکز با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به آنان، افزود: همانگونه که امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» تعیین شده، باید بیشتر از گذشته با حمایت و پشتیبانی از شرکت‌های دانش بنیان، موجبات ترقی و پیشرفت تولیدات بومی و ارتقای سطح کیفی تجهیزات و سازه‌های دفاعی گام برداریم.

وی گفت: نیروی دریایی سپاه از سنوات گذشته با توکل بر خداوند متعال و توجه به دانش کیفی دانشمندان جوان انقلابی و متعهد کشورمان و استفاده از توانمندی آنان، موفق شده بخشی از تجهیزات دفاعی خود را از دستاوردهای آنان استفاده نماید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: در زمانی که تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ما شدت یافت، ما در نیروی دریایی سپاه با حمایت و استفاده از توانمندی همین شرکت‌های دانش بنیان، با توکل بر خداوند متعال، توانستیم تحریم‌ها را در حوزه دفاعی خنثی نمائیم و موفق شدیم تجهیزات دفاعی مورد نیاز خود را تأمین نمائیم.

سردار تنگسیری با نتیجه بخش خواندن تعامل هم افزا و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان داخلی، گفت: ما امسال هم با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای، با قوت در نیروی دریایی سپاه مسیر طراحی، ساخت و تولید بومی تجهیزات دفاعی را با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان ادامه می‌دهیم و با توکل خداوند متعال تا پایان سال، چند مرحله الحاق تجهیزات دفاعی دریا پایه به صورت چشمگیر خواهیم داشت.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها