امیر حاجیلو: تمامی نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب است

کد خبر: 1162443

فرمانده قرارگاه شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروزه دشمنان ایران اسلامی در برابر قدرت و عظمت ایران اسلامی قد خم کرده اند.

امیر حاجیلو: تمامی نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب است

امیر سرتیپ علی حاجیلو ظهر یکشنبه در جمع خادمین مسجد جمکران در ماکو با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی در راه درست و اصولی و بر اساس قدرت اسلام شکل گرفته است افزود: بر همین اساس قدرت‌های نامشروع دنیا در برابر این قدرت و حکومت جبهه گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمن تمام توان و ظرفیت خود را در برابر نظام اسلامی به کار گرفته است گفت: ما شرایط سخت را پشت سر گذاشته و نقشه‌های شوم دشمنان نمی‌تواند کوچک‌ترین تأثیری در اراده و قدرت نظام اسلامی داشته باشد.

امیر حاجیلو وحدت و اتحاد ملت را عامل مقابله با دشمنان و بدخواهان نظام اعلام کرد و گفت: دشمنان با تجربه انواع ترفندها و جنگ‌های سخت به دنبال بر هم زدن وحدت اقوام و مذاهب در کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن نقشه‌های شوم خود را در کشورهای همسایه ما آزموده و خواهان اجرای آنها در کشورمان است افزود: با قدرت و اقتدار ارتش و سپاه و تمامی نیروهای مسلح و حمایت مردم و رهبری ولی فقیه به لطف خداوند متعال تمامی نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها