ولایتی: همکاری جبهه مقاومت برای اخراج ته مانده‌های آمریکا باید کماکان با قوت ادامه یابد

کد خبر: 1163213

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه دیدار کرد.

ولایتی: همکاری جبهه مقاومت برای اخراج ته مانده‌های آمریکا باید کماکان با قوت ادامه یابد

وزیر خارجه سوریه در ابتدای این دیدار ضمن تقدیر از مواضع بسیار مهم و قاطع مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی ایران گفت: از مواضع محکم مقام معظم رهبری بسیار سپاسگزار هستیم و اطاعت از فرامین ایشان را  لازم می‌دانیم. تصمیم قاطع جمهوری اسلامی ایران  و همچنین سوریه، ایستادگی در برابر اشغالگرانی است که به ناحق سالهاست خاک این کشور را تصرف کرده‌اند و در مقابل آنها ایستادگی خواهیم کرد و مواضع مقام معظم رهبری همیشه حلال مسائل منطقه‌ای بوده است.

وی تاکید کرد: ایران به عنوان مهمترین کشور جبهه مقاومت، تاکنون حمایت‌های اساسی و عملی کرده و از جمهوری اسلامی ایران  به عنوان پیشتاز جبهه مقاومت در مقابله با آمریکا و طرح‌های مخرب آنها در منطقه تشکر می‌کنیم.

علی اکبر ولایتی مشاور رهبری در امور بین‌الملل نیز در این دیدار گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از محور مقاومت که سوریه به عنوان یکی از مهمترین حلقه‌های طلایی این زنجیره است حمایت کرده و به حمایت خود ادامه می‌دهد ضمن آن که از مواضع این کشور در مخالفت با سازشکاری‌های رایج در منطقه در خصوص طرح های ضد فلسطینی حمایت می‌کند و بی تردید همکاری کشورهای عضو جبهه مقاومت برای اخراج ته مانده‌های آمریکا از سوریه و سایر بخش‌های منطقه باید کماکان با قوت ادامه یابد و هیچگاه جمهوری اسلامی ایران در این مورد کوتاه نخواهد آمد و رژیم صهیونیستی و عوامل آنان کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند جبهه قدرتمند مقاومت را تضعیف نمایند.

ولایتی افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار جبهه مقاومت در منطقه کماکان از شما حمایت می‌کند همانطور که تاکنون حمایت کرده‌ است.

منبع: ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها