برنامه های رئیس جمهور در سفر به استان مرکزی

کد خبر: 1163396

مرکزی برنامه های سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری که صبح جمعه ۳۱ تیرماه وارد استان مرکزی شد، به شرح ذیل اعلام شده است.

برنامه های رئیس جمهور در سفر به استان مرکزی

مرکزی برنامه های سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری که صبح جمعه ۳۱ تیرماه وارد استان مرکزی شد، به شرح ذیل اعلام شده است.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، امروز جمعه ۳۱ تیرماه، در بیست و نهمین سفر استانی خود، لحظاتی پیش وارد فرودگاه اراک شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، رییس جمهور پس از مراسم استقبال، اهداف سفر به استان مرکزی را در جمع خبرنگاران تشریح خواهد کرد.

اولین برنامه آیت الله رییسی در استان مرکزی، سفر به شهرستان خمین و حضور در جمع مردم این شهرستان خواهد بود. دیدار با نخبگان و شرکت در جلسه شورای اداری نیز بخش دیگری از برنامه های امروز رئیس جمهور در استان است.

رئیس جمهور در این سفر یک روزه، بازدید از بخش های مختلف عمرانی و اقتصادی، دیدار و نشست با اقشار مردم، رایزنی و تبادل نظر با نخبگان و حضور در نشست خبری را نیز در دستور کار دارد.

بر اساس این گزارش، تعدادی از وزرا و نمایندگان تام الاختیار رئیس جمهور و معاونان برخی وزرا نیز در استان حاضر شده و به شهرستان های مختلف استان سفر کرده و به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان ها می پردازند و سپس گزارشی از این مسائل را در جلسه شورای اداری استان ارائه خواهند داد.

دکتر احمد وحیدی وزیر کشور در شهرستان شازند، دکتر محمدهادی زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان های کمیجان و فراهان، دکتر علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در شهرستان اراک، دکتر سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان های دلیجان و محلات، دکتر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در شهرستان های آشتیان و تفرش، دکتر سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور در خمین، مهندس محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در خنداب و دکتر سید رضا فاطمی امین وزیر صمت در ساوه و زرندیه حضور خواهند یافت.

در این سفر مهندس قاسمی وزیر راه و شهرسازی، مهندس محرابیان وزیر نیرو، خانم دکتر خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و دکتر میرکاظمی رئیس سازمان برنامه نیز با حضور در سطح استان به بررسی مطالبات و مسائل حوزه تخصصی استان خواهند پرداخت./ایسنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها