سردار معروفی: این منصب‌ها فرصت برای خادمی و نوکری است

کد خبر: 1163718

سردار معروفی گفت: این منصب‌ها فرصت برای خادمی و نوکری است و ارزش آن برای خدمتگزاری مردم و آرامش و آسایش مردم است

 سردار معروفی: این منصب‌ها فرصت برای خادمی و نوکری است

سردار معروفی گفت: این منصب‌ها فرصت برای خادمی و نوکری است و ارزش آن برای خدمتگزاری مردم و آرامش و آسایش مردم است.

سردار معروفی، فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این مراسم گفت: ۲۹ ماه در دیار حاج قاسم و مکتب حاج قاسم توفیق نوکری داشتم.

او می‌گوید: حقیر در مکتب امامین انقلاب و شهیدان و مکتب شهید حاج قاسم یاد گرفتم برای خودمان تصمیم نگیریم و ۴۱ سال برای خود تصمیم نگرفتم و من یاد گرفتم فرمانده ما در امام خود ذوب بود.

سردار معروفی گفت: این منصب‌ها فرصت برای خادمی و نوکری است و ارزش آن برای خدمتگزاری مردم و آرامش و آسایش مردم است.

به گفته او نگاه ما به انقلاب اسلامی این است که از امام خود یاد گرفتیم نگاه مردم حاکم است.

سردار معروفی گفت :سپاه، سپاه انقلاب اسلام است و سنگر مستحکم انقلاب ارزش‌های انقلاب و ملت ما است و به فرموده حاج قاسم: این نظام خیمه گاه رسول الله و امام حسین و امام ما امام امروز است و دفاع از امت اسلامی است.

به گفته او : خدمات دهی در سپاه براساس امام و فرمانده سپاه سردار سلامی بدون نگاه قومی است و تشکیل شده از اعتقادی و مذهبی و مردمی و زیر مجموعه اصلی آن بسیج مستضعفین است و امام با تبعیت از پیامبر و امام علی و عاشورا گذاشت.

او می گوید در نظام اسلامی جای آقایی کردن نیست و جای نوکری و خادمی براساس نظر حضرت علی (ع) است، فرصت خدمت چند ساله زیاد است و می‌توان آرامش و ثروت برای مردم تولید کرد برای مردم به شرطی که از خود عبور کنیم و حاج قاسم هم همین کار را کرد.

سردار معروفی گفت: با افتخار به بچگی حاج قاسم در ماموریت‌های ذاتی سپاه بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای رسالتی که بر دوشمان گذاشت انجام دادیم؛ و من به عنوان نوکر مردم به مردم فقط آمار می‌دادم.

او گفت: ۸۰۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه و۳ هزار و ۸۰۰ سرویس بهداشتی، در کمک به سیل زدگان و امنیت پایدار در مرز ۱۳۵ کیلومتر امنیت را برقرار کرده است.

اقداماتی در زمینه لشکر پیشکسوتان، در گردان‌های امام حسین و کوثر و بیت المقدس و ترویج معرفت شهید سلیمانی و سالگرد‌های حاج قاسم ۵۰۰ موکب برقرار و به ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار زائر غیرکرمانی خدمات رسانی کردیم./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها