ضربه پوتین به اسرائیل برای جلب نظر ایران

کد خبر: 1164002

بر پایه تحلیل رسانه‌های روسی، تعطیلی آژانس یهود در روسیه نشان می‌دهد که «ولادیمیر پوتین»، رئیس ‌جمهور روسیه دوستی تهران را انتخاب کرده است.

 ضربه پوتین به اسرائیل برای جلب نظر ایران

 دامنه نفوذ و عملیات اطلاعاتی صهیونیست‌ها به عنوان دشمن منطقه‌ای ایران زیر سایه موضعگیری اخیر روسیه با محدودیتی بی‌سابقه روبه‌رو شده است.

رسانه‌های روسی در حالی از اقدام اخیر دولت این کشور در بستن «آژانس یهود» در مسکو که نقشی کلیدی در اسکان مهاجران یهودی در سرزمین‌های اشغالی ایفا می‌کند خبر داده‌اند که این اقدام را گام دیگری از سوی کرملین برای نشان دادن حسن نیت خود به ایران ارزیابی کرده‌اند.

بر پایه تحلیل رسانه‌های روسی، تعطیلی آژانس یهود در روسیه نشان می‌دهد که «ولادیمیر پوتین»، رئیس ‌جمهور روسیه دوستی تهران را انتخاب کرده و به همین دلیل از تل‌آویو فاصله می‌گیرد. نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به این موضوع تصمیم اخیر مسکو برای تعطیلی «آژانس یهود» را رویدادی حساس خواند که بر روابط تل‌آویو-مسکو تأثیر خواهد گذاشت.

پیش از این نشانه‌های شکاف اولیه در مناسبات امنیتی روسیه و رژیم صهیونیستی در متوقف شدن امتیاز آسمان باز برای هواپیماهای رژیم صهیونیستی در فضای سوریه بازتاب پیدا کرده بود که از آغاز افول در روند همکاری‌های مسکو- تل‌آویو خبر می‌داد.

منبع: روزنامه ایران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها