دستیار ویژه رئیس جمهور: مدیران مردم را در کارها سهیم کنند

کد خبر: 1164146

دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت گفت: مدیران برای حل مشکلات باید جوان پیشران خوداتکا و مردم را در کارهای خود سهیم کنند.

دستیار ویژه رئیس جمهور: مدیران مردم را در کارها سهیم کنند

دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت گفت: مدیران برای حل مشکلات باید جوان پیشران خوداتکا و مردم را در کارهای خود سهیم کنند.

 مهدی عبودتیان عصر دوشنبه  درباره دستاوردهای نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱ گفت: همکاران ما در دولت در این نمایشگاه از ظرفیت‌های مردمی بیشتر آگاه شوند.

وی افزود: مدیران باید بدانند که جوان جویای نام پیشران خود اتکا و مردم را در کار خود سهیم کنند تا کار سریع‌تر، به روز تر و موثر تر حل شود.

عبودتیان با بیان اینکه این اتفاق و نمایشگاه در حقیقت نخستین اقدامی است که می‌تواند گروه‌های توانمند را در حوزه‌های مختلف جمع و حل مساله کند، اظهار داشت: مردم به نوعی ناظران مدیران ارشد جامعه هستند و مدیران با بازدید از این نمایشگاه از مسائل آگاه می‌شوند.

 وی تاکید کرد: حضور مردم برای کمک به دولت برای حل چالش‌های اساسی کشور کمک کننده است و مدیران در تصمیماتی که می‌گیرند، مردم را باید به نظارت عمومی دعوت کنند.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت درباره کمک دولت به مردم به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان و رفع مشکلات آنها اظهار داشت: از این شرکت‌های دانش‌بنیان در کارگروه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف استفاده می‌کنیم و تا با استفاده از همین کارگروه‌ها به دولت، مشورت ارائه دهند.

به گزارش ایرنا، نخستین نمایشگاه و رویداد هم‌افزایی برای مدیریت ایران که روز گذشته یکشنبه در مصلای تهران گشایش یافت قصد دارد تا حلقه وصلی میان مدیران کشور و شرکت‌ها، موسسات و گروه‌هایی باشد که دارای الگو، ایده و محصولی  برای حل چالش‌های اساسی ایران هستند.  

در این رویداد شرکت‌ها، موسسات و گروه‌های نوآور امکان شبکه‌سازی دارند تا بتوانند همکاران، رقبا و مدیران مختلف کشور را شناسایی و برای طرح همکاری با آن‌ها اقدام کنند. از طرفی نیز از طریق شبکه سازی امکان اخذ سرمایه و طرح از سازمان‌ها و سرمایه‌گذاران را دارند تا علاوه بر حل چالش‌های کشور کسب و کار خود را توسعه دهند./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها