نماینده مجلس: حق ناامید کردن مردم را نداریم

کد خبر: 1164166

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: ما حق ناامید کردن مردم را نداریم و هر کس در پازل دشمن حرکت کند، خائن به کشور و ملت است.

نماینده مجلس: حق ناامید کردن مردم را نداریم

 نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: ما حق ناامید کردن مردم را نداریم و هر کس در پازل دشمن حرکت کند، خائن به کشور و ملت است.

ولی اسماعیلی عصر دوشنبه در مراسم افتتاح پنج پروژه بزرگراهی در رضی اظهار کرد: در سطح استان و در بخش توسعه راه‌ها به همت راه و شهرسازی استان اردبیل و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه، حرکت‌ها و اقدامات مناسب و رو به جلویی را شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: در اکثر مسیرهای توریستی و گردشگری استان ایمنی در تردد و ارتقای سطح جاده‌های مواصلاتی به انجام رسیده که انتظار می‌رود در سال‌جاری مطالبه اصلی مردم این استان در بهره‌مندی از راه آهن و خطوط ریلی نیز به انجام برسد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل ضرورت تکمیل محور بزرگراهی اردبیل – قفقاز را به عنوان محور ترانزیتی و اقتصادی یادآور شد و گفت: در منطقه مغان اکثر جاده‌ها و محورهای مواصلاتی به دلیل تصادفات بالا به جاده مرگ معروف شده که برای کاهش آمار تلفات و تصادفات ضروری است تا ایمن‌سازی و ارتقا سطح جاده‌ها انجام شود.

اسماعیلی افزود: در کنار افتتاح چهار خطه ورودی گرمی، امیدواریم ۱۵ کیلومتر از مسیر باقیمانده امیرکندی تا گرمی نیز آسفالت شده و در کنار آن محور گرمی به بیله‌سوار به طول ۵۰ کیلومتر با سرعت بیشتر به انجام برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مقرر شده تا از منابع مختلف برای تکمیل این محور بزرگراهی تأمین منابع انجام شود که قول مساعد برای تأمین اعتبار از محل تهاتر نفت و توسعه متوازن داده شده است.

اسماعیلی به فعالیت‌های مناسب دولت در یک سال اخیر اشاره کرد و ادامه داد: با تلاش دولت مردمی و مجلس انقلابی در بحث صیانت از جان مردم و کاهش دغدغه بیماری کرونا، دولت حرکت تحول‌آفرینی را انجام داده که از دید رسانه‌ها به این موضوع کمتر پرداخته شده است.

وی اضافه کرد: در کنار جان مردم، تأمین نان مردم نیز از دیگر اولویت‌های دولت سیزدهم است که جراحی اقتصادی نیز در همین راستا در کشور شروع شده است.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شرایطی که دولت شبانه‌روز تلاش می‌کند، ناامید کردن مردم در حقیقت خیانت به آرمان نظام اسلامی است و هیچکس حق ندارد در پازل دشمن حرکت ناامیدکننده‌ای را انجام دهد.

اسماعیلی گفت: امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان شعارهای دولت و وعده‌های داده شده تحقق یافته و مردم طعم رفاه و آسایش بیشتر را بچشند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها