سردار شریف: دشمن اصلی ما امریکایی ها و صهیونیست ها هستند

کد خبر: 1164932

سردار شریف گفت: دشمن با حربه های مختلف می خواهد حجاب و حیا را از خانواده ها و جامعه ایرانی بردارد و بنیان خانواده مذهبی و متعهد ایرانی را ویران کند.

سردار شریف: دشمن اصلی ما امریکایی ها و صهیونیست ها هستند

سردار شریف گفت: دشمن با حربه های مختلف می خواهد حجاب و حیا را از خانواده ها و جامعه ایرانی بردارد و بنیان خانواده مذهبی و متعهد ایرانی را ویران کند.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره بزرگداشت ۸ هزار شهید استان همدان و ۷۵۰ شهید شهرستان تویسرکان ، با گرامیداشت عملیات عبرت آموز مرصاد که در مقابله با تجاوز احمقانه و جنایت گری های گروهک منافقین در عملیات موسوم به فروغ جاویدان آنهم پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط جمهوری‌اسلامی ایران رقم خورد، اظهار کرد: عملیات مرصاد آیینه مجسم‌ و بیانگر دروغگویی غربی ها و دشمنان انقلاب ، نظام و ملت عظیم الشان ایران است.

وی افزود : برخی از احزاب و گروهک ها بویژه سازمان منافقین که شاید در اوایل انقلاب مدعی افتخار برای انقلاب بودند بعدها چهره و هویت واقعی خود را پدیدار و به پیاده نظام دشمنان ملت ایران تهدید شدند به گونه ای که در صف ستون پنجم دشمن سیاهه ای از خیانت ها و خباثت های آشکار و پنهان علیه میهن اسلامی را مرتکب شدند که همراهی با صدام و استکبار جهانی در جنگ تحمیلی از انجام عملیات خائنانه فروغ جاویدان از جمله آنها به شمار می رود.

وی افزود با رشادت و شجاعت های ماندگار و کم‌نظیر رزمندگان اسلام و فرزندان برومند و مجاهد ملت ایران عده و عده منافقین که توسط صدام و به ویژه کشورهای غربی تدارک دیده شده بود به طور کامل منهدم و درس سخت و عبرت آموزی با تحمیل تلفات پرشمار و بسیار سنگین به آنان داده شد.

سخنگوی سپاه در ادامه با اشاره به رشادت های رزمندگان و جوانان برومند تویسرکان در عملیات مرصاد خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات مردم تویسرکان حضور در عملیات مرصاد است که با تقدیم ۴۰ شهید نقش بسزایی در پیروزی جبهه اسلام و شکست خفت بار جبهه کفر و نفاق ایفا کردند.

سردار شریف در ادامه با تشریح سرنوشت خفت بار منافقین از عملیات مرصاد و پس از آن تا به امروز گفت : بقایای گروهک منافقین در حال حاضر در کشور آلبانی مستقر شده و آمریکا و صهیونیست ها که دشمنان مسلم نظام اسلامی و ملت ایران هستند تجهیزات الکترونیکی و سایبری در اختیارشان قرار داده اند تا آتش جنگ نرم رسانه ای نظام سلطه و صهیونیسم علیه جوانان انقلابی ایران را روشن نگه دارند.

وی ادامه داد : آیا کسی از این داعیه داران حقوق بشر سوال کرده است که چرا گاهی منافقین را در قالب تروریست معرفی می کنید و گاهی آنان را ارج می نهید .شما که تاریخچه سازمان منافقین را می دانید و با توجه به نفرت مردم ایران از مناقفین چرا باز هم آنها را به کار گرفته تا جنگ نرم را با ایران راه بیاندازید و مقر آنها را از پادگان اشرف عراق به آلبانی انتقال داده و تجهیزات در اختیارشان قرار داده اید تا مغز و فکر و ارزشهای فرهنگی جوانان ایرانی را هدف قرار داده و به سمت و سوی دلخواه شما ببرند؟

سردار شریف با بیان اینکه دشمن اصلی ما امریکایی ها و صهیونیست ها هستند گفت : آنها با اینکه فرسنگها از ملت ما فاصله دارند همچنان به صورت مستقیم یا غیرمستقیم و یا به واسطه دیگر کشورها ایران را در مورد تحویل و جنگ اقتصادی قرار داده اند تا با پروژه حداکثری که خیالشون خود ایران اسلامی را در برابر خود تسلیم کنند، اما به فضل الهی به برکت رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و هوشمندی و بصیرت ملت ایران همچنان ناکام مانده و خواهند ماند.

وی خاطرنشان کرد : در اوایل انقلاب و در شرایطی که نظام نوپای اسلامی هنوز به طور کامل مستقر و مستحکم نشده بود را با یک جنگ تحمیلی همه جانبه و جهانی مورد هدف قرار دادند در حالیکه دست ما خالی و تقریبا هیچ تجهیزاتی نداشتیم ، اما به لطف ایثارگری مردم و جوانان غیور ایران پیروز میدان شدیم و امروز به عنوان قدرت نظامی برتر منطقه علاوه بر دفاع از کشور خودمان از کشورهای مظلوم اطراف و پیرامون خود در جغرافیای مقاومت و غرب آسیا دفاع می کنیم .

سردار شریف با تعظیم و تجلیل حماسه آفرین آهای شهیدان هشت سال دفاع مقدس و حماسه سازان مدافع حرم گفت : بی تردید ما راه رزمندگان و شهدای گرانقدر ایران عزیز را با قدرت ، دقت و استوار ادامه می دهیم و برای طی این مسیر محتاج یاری ارواح مطهر شهدا و دعای آنان برای ثبات قدم در عهد خود با ولایت و نظام مقدس اسلامی هستیم .

وی با تاکید بر اینکه همه باید آگاه باشیم که‌ شهیدان سرمایه های عظیم این کشور هستند و به لطف همین سرمایه ها و ایثار رزمندگان بر دشمن پیروز شدیم ، گفت: بسیار خوشحالم که امروز در کنار مردم شهری که شهرتش دارالمؤمنین است حضور دارم و بزرگداشت شهدای مرصاد را پاس می داریم و باید همه بیدار و هوشیار باشیم که دشمنان ما امروزه خانواده های ایرانی را هدف قرارداده اند و می خواهند انسجام خانواده های ایرانی را سست کنند، چرا که وقتی خانواده منسجم نباشد نمی نمی تواند جوان غیرتمند و با هوش و عالم تحویل جامعه دهد و جامعه ای که از جوانان عالم و با غیرت تهی باشد نمی تواند قدرتمند باشد و پیشرفت کند.

وی در تصریح کرد : دشمن امروز حجاب را در ایران هدف قرارداده و با حربه های مختلف می خواهد حجاب و حیا را از خانواده ها و جامعه ایرانی بردارد و بنیان خانواده مذهبی و متعهد ایرانی را ویران کنند ./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها