خاتمی: حجت ما در راه شناخت درست مسیر تولی و تبری، مواضع ولایت است

کد خبر: 1165321

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا، استکبار، رژیم صهیونیستی و منافقین همواره کوشیده اند مردم را از مسیر درست شناخت سعادت و ولایت منحرف سازند.

خاتمی: حجت ما در راه شناخت درست مسیر تولی و تبری، مواضع ولایت است

 آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در دومین شب از ماه محرم در جمع عزاداران حسینی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) کیش، با بیان اینکه برخی از افراد منطق شأن این است که هم امام معصوم (ع) را دوست دارند و هم دشمنان آن‌ها را گفت: این منطق، منطق قرآن و اهل بیت علیهم السلام نیست.

وی تاکید کرد: حجت ما در راه شناخت درست مسیر تولی و تبری، مواضع ولایت است و براساس مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌توان مسیر درست را شناخت.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، افزود: آمریکا، استکبار، رژیم صهیونیستی و منافقین همواره کوشیده اند مردم را از مسیر درست شناخت سعادت و ولایت منحرف سازند.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: برای شناخت نهضت سرور و سالار شهیدان سه منبع شامل تاریخ، سخنان امام حسین (ع) و زیارت نامه ائمه اطهار علیه السلام می‌توانند راهنمای خوبی باشند.

عزاداران حسینی جزیره کیش در دومین شب از ماه محرم، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با حضور در مسجد امام حسن مجتبی کیش به عزاداری پرداختند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها