فلاحی: طرح صیانت مجددا در مجلس بررسی شود

کد خبر: 1165919

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود هیئت رئیسه قانون را رعایت کرده و اجازه دهد طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی در کمیسیون مشترک بررسی شود.

فلاحی: طرح صیانت مجددا در مجلس بررسی شود

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۱ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار داشت: پنج ماه از بحث طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی می‌گذرد و کمیسیون مشترکی که از مجلس رأی گرفته بود تا تشکیل شود، بدون آنکه رأی مجلس پس گرفته شود، عملاً به حالت تعلیق درآمده است.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی قانون را رعایت کرده و اجازه دهد این طرح در کمیسیون مشترک بررسی شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها بر ضرورت ساماندهی فضای مجازی تأکید داشتند. بر هیچ فردی پوشیده نیست که امروز فضای مجازی محل قتل عام فرهنگ، اقتصاد و امنیت جامعه شده و ساماندهی این فضا مطالبه همه و مقام معظم رهبری است.

وی متذکر شد: اخیراً جلسه‌ای تشکیل شده و برخی از اعضای کمیسیون مشترک در آن حضور داشتند. اگر قرار است مشورتی در این زمینه صورت گیرد، همه اعضای کمیسیون مشترک باید مورد توجه قرار گیرند. انتظار می‌رود این طرح به کمیسیون مشترک بازگردد.

منبع: مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها