توضیحات وزیر ارتباطات درباره قطعی اینترنت

کد خبر: 1166111

وزیر ارتباطات درباره کندی اینترنت در روزهای گذشته گفت: روز دوشنبه یکی از حوزچه‌های مخابرات دچار آتش‌سوزی شده بود که ارتباط برخی مشترکین قطع شد و عامل اصلی نیز عدم رعایت اصول کاری و پدافند غیر عامل بود.

توضیحات وزیر ارتباطات درباره قطعی اینترنت

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات در حاشیه نشست امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران، درباره کندی اینترنت در روزهای گذشته، گفت:  هفته اخیر دو حادثه داشتیم که یکی در مشهد بود که در اثر قصور پیمانکاران یکی از فیبرهای نوری قطع شد و موجب قطعی ارتباط چند استان بود که برطرف شد؛ ما این موضوع را بررسی می‌کنیم تا با مقصرین احتمالی برخورد شود.

وی افزود: هم‌چنین روز دوشنبه یکی از حوزچه‌های مخابرات دچار آتش‌سوزی شده بود که ارتباط برخی مشترکین قطع شد و عامل اصلی نیز عدم رعایت اصول کاری و پدافند غیر عامل بود و ما موضوع را دنبال می‌کنیم تا دیگر شاهد چنین نباشیم. هم‌چنین اعلام کردیم که شرکت مخابرات باید ضرر و زیان مشتریان را جبران کند.

وزیر ارتباطات درباره اختصاص اینترنت رایگان به سه دهک جامعه، گفت: حدود یک میلیون نفر ثبت‌نام کردند و بسته 40 گیگ برای آنان از ابتدای مردادماه فعال شده و تا پایان سال مهلت دارد و بسته‌ی تخصیص به آنان برای سال آینده نیز 50 گیگ است.

منبع: تسنیم

۲

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها