واکنش محجوب به بیانیه مغرضانه میرحسین موسوی

کد خبر: 1168115

دبیرکل خانه کارگر با اشاره به بیانیه مغرضانه میرحسین موسوی علیه مدافعان حرم و حافظان امنیت، گفت: گاهی بعضی از افراد در داخل موضوعاتی را مطرح می‌کنند که مغایر مصالح ملی و منطقه‌ای است.

واکنش محجوب به بیانیه مغرضانه میرحسین موسوی

علیرضا محجوب با اشاره به بیانیه مغرضانه میرحسین موسوی علیه مدافعان حرم و حافظان امنیت، گفت: گاهی بعضی از افراد در داخل موضوعاتی را مطرح می‌کنند که مغایر مصالح ملی و منطقه‌ای است. کشورما جزئی از منطقه است؛ اگر منطقه ناامن باشد، کشورها هم ناامن می‌شوند.

نماینده سابق مجلس افزود: ما از گذشته با بسیاری از کشورهای منطقه، گره‌خوردگی استراتژیک داشتیم و به واسطه وجود مسلمانان و به خصوص شیعیان در این کشورها، همواره در پی کمک به آنها بودیم تا به واسطه تامین امنیت این کشورها، امنیت خود را نیز تامین کنیم.

دبیرکل خانه کارگر اضافه کرد: هرچه حوزه منطقه‌ای یک دولت فراخ‌تر و وسیع‌تر باشد، عملکرد آن دولت بهتر خواهد بود.

وی گفت: مدافعان حرم و به خصوص سردار مظلوم، شهید سلیمانی که ناجوانمردانه به شهادت رسید، باعث ارتباطات وسیعی شدند و منطقه را از وجود بلاهایی که می‌توانست ما را سالها درگیر کند، آزاد و رها کردند.

محجوب تصریح کرد: زمانی که داعش، آمریکایی‌ها را از بغداد بیرون کرد، آمریکایی‌ها مرتب در رادیوهای خود اعلام می‌کردند تنها کسی که می‌تواند گره کور این جنگ را باز کند، سردار سلیمانی است.

نماینده سابق مجلس تاکید کرد: مدافعان حرم نقش برجسته و بی‌بدیلی را برای ملت ایران ایفا کردند و از حریم حرم‌های مقدس دفاع کرده و به شهادت رسیدند.

منبع: ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها