نمایندگان از پاسخ‌های وزیر بهداشت قانع شدند

کد خبر: 1168611

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های وزیر بهداشت و درمان درباره واکسیناسیون اجباری کرونا قانع شدند.

نمایندگان از پاسخ‌های وزیر بهداشت قانع شدند

 در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی مهدی عسگری نماینده کرج از وزیر بهداشت و درمان پرسید که سوالات و ابهاماتی درباره واکسیناسیون اجباری، عوارض مربوطه، و روند مدیریت مقابله با بیماری کرونا وجود دارد؛ باتوجه به هشدار رهبر حکیم انقلاب در اسفند ۹۸  مبنی بر احتمال حمله بیولوژیک در نامه به ستادکل نیروهای مسلح، چه تحقیق و تدبیری در روند مدیریت بیماری کرونا مبتنی بر این فرض داشته اید؟

بعد از توضیحات وزیر بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، عسگری نماینده مجلس گفت که از پاسخ‌های وزیر قانع نشده است چون پاسخ‌های سوالات او را نداده است. ظاهرا وزیر بهداشت می‌خواهد درباره سایر بیماری‌ها هم همین رویه را دنبال کند مثل آبله میمونی که می‌گوید قرار است طبق دستور سازمان بهداشت جهانی عمل شود. درباره HPV صحبت از واکسیناسیون عمومی می‌کند بدون آنکه اثرات آن را در حوزه ناباروری و عوارض آن را بیان کند.

با توجه به اعلام عسگری نماینده مجلس شورای اسلامی مبنی بر قانع نشدن از پاسخ‌های وزیر بهداشت، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی این سوال را به رای نمایندگان گذاشت؛ نمایندگان با ۱۵۵ رای موافق، ۷۳ رای مخالف و پنج رای ممتنع از مجموع ۲۳۳ نماینده حاضر در مجلس اعلام کردند که از پاسخ‌های وزیر بهداشت قانع شدند.

منبع: ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها