واکنش سخنگوی قوه قضائیه به حکم ناعادلانه حمید نوری

کد خبر: 1168717

سخنگوی قوه قضائیه حکم ناعادلانه دادگاه سوئد در خصوص حمید نوری را محکوم کرد.

واکنش سخنگوی قوه قضائیه به حکم ناعادلانه حمید نوری

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه در خصوص آخرین وضعیت پرونده حمید نوری گفت: اعتراض شدید خود را علیه حکم صادر شده دادگاه سوئد علیه آقای حمید نوری اعلام می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه صلاحیت دادگاه آقای حمید نوری را قبول نداریم، ادامه داد: حمید نوری در سخت ترین شرایط نگهداری می شوند و به حقوق اولیه یک زندانی دسترسی ندارد و از او سلب شده است.

سخنگوی قوه قضائیه اظهار کرد: خانواده‌ آقای حمید نوری از وضعیت ایشان بی اطلاع و نگران هستند. شاهدین پرونده حمید نوری یک عده تروریست هستند و این بیانگر سیاسی بودن پرونده حمید نوری است.

ستایشی تاکید کرد ان‌شاءالله دادگاه تجدید نظر همانند دادگاه بدوی نباشد. و بتوانیم بگوییم که دادگاه تجدید قلم خود را به اسارت یک زندان بی گناه آغشته نکند.

سخنگوی قوه قضائیه خطاب به پسر حمید نوری گفت: به شما قول می‌دهیم که اقدامات لازم را در خصوص پرونده حمید نوری انجام می‌دهیم. رأی شهودی بر اساس شهادت یک سری افراد مسئله‌دار بوده است. نگاه ما استیفای حقوق این شهروند است.

ر ادامه این نشست خبری، مجید نوری پسر حمید نوری در جلسه سخنگوی قوه قضائیه با خبرنگاران حضور یافت.

مجید نوری گفت: با پلیس، عناصر شرکت کننده در دادگاه صحبت کرده ایم و پلیس سوئد از نوع برخورد با پدرم اظهار تاسف کرده است. با پلیس سوئد که صحبت می‌کردم می‌گفت، مورد جالب در پرونده این است که این نوع برخورد با پدر شما منحصر به فرد است. همچنین برخی افراد سوئدی دائم به ما می‌گویند به خاطر نوع برخورد با پدر شما متاسفیم

وی ادامه داد: بیش از هزار روز است پدرم در انفرادی هستند، هنوز نسخه فارسی حکم به پدرم داده نشده و با وکیل جدید پدرم موافقت نکرده اند و تنها چهل روز به برگزاری دادگاه تجدید نظر باقی مانده است.

منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها