جلال زاده: هنوز تا یک توافق خوب فاصله داریم / باید در مذاکرات منافع ملی تأمین شود

کد خبر: 1168987

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تأکید مجلس آن است که انتفاع اقتصادی به مردم در مذاکرات لحاظ شود و ما هنوز تا یک توافق خوب فاصله داریم.

جلال زاده: هنوز تا یک توافق خوب فاصله داریم /  باید در مذاکرات منافع ملی تأمین شود

وحید جلال زاده با اشاره به اینکه امروز مجلس یک جلسه غیرعلنی بسیار مهم در مورد روند مذاکرات هسته‌ای داشت، گفت: این جلسه بسیار متفاوت و چالشی بود و مباحث و نقدهای بسیار مهمی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

وی بیان کرد: برای نمایندگان مجلس انتفاع اقتصادی مردم مهم است و حتماً باید این موضوع در مذاکرات لحاظ شود. در سال ۹۹ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران را تصویب شد که نقشه راه کشور برای رفع تحریم‌ها و انتفاع اقتصادی است.

رئیس کمیسیون امنتی ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای ما دولت‌ها خیلی تفاوتی ندارند و تأکید ما بر این است که حتماً باید در مذاکرات منافع ملی تأمین شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گزارش‌هایی که از سوی شمخانی، امیرعبداللهیان و علی باقری به نمایندگان ارائه شد ناظر به آخرین پیوستی بود که طرف مقابل به ایران ارائه کرده بود و موارد و ایراداتی که درباره تحریم‌ها، تضمین‌ها و حوزه پادمانی وجود داشت، در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جلال زاده اظهار داشت: ما همچنان با یک توافق خوب فاصله داریم اما اگر منافع کشورمان تأمین شود ایران آماده است. ما باید از گذشته درس عبرت بگیریم و مجلس جلسات مشترک خود با دولت و مذاکره کنندگان را ادامه خواهد داد تا به تیم مذاکره کننده کشورمان در راستای رسیدن به یک توافق خوب مساعدت شود.

منبع: مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها