«فردا» گزارش می‌دهد

گرم کردن اصلاح‌طلبان برای انتخابات در منزل جهانگیری؟

کد خبر: 1169639

برخی رسانه‌ها از برگزاری جلسات اصلاح‌طلبان در منزل اسحاق جهانگیری خبر داده‌اند. در خرداد ماه نیز اخباری از برگزاری جلسه در منزل حسن روحانی و با حضور خاتمی و سیدحسن خمینی منتشر شده بود.

گرم کردن اصلاح‌طلبان برای انتخابات در منزل جهانگیری؟

گروه سیاست سایت فردا - این رسم همیشگی اصلاح‌طلبان است که پس از هر بار شکست در انتخابات از قهر با صندوق رأی سخن می‌گویند و ادعا می‌کنند که عطای قدرت را به لقایش بخشیده و قرار است در ارتباط جامعه شروع به فعالیت کنند. در نهایت اما چند ماهی که می‌گذرد دورهمی‌ها و گعده‌های انتخاباتی‌شان در گوشه و کنار آغاز می‌شود تا ببینند چگونه می‌توانند مجددا به صندلی‌های مسئولیت بازگردند.

در این راستا سایت «انتخاب» از برگزاری جلسات آنها پیش از محرم در منزل اسحاق جهانگیری خبر داده است. در خرداد ماه نیز اخباری از برگزاری جلسه در منزل حسن روحانی و با حضور خاتمی و سیدحسن خمینی منتشر شده بود.

در این ارتباط روزنامه جوان نوشته: جلسات این جمع به طور منظم درحال برگزاری است و آخرین جلسه آن به میزبانی اسحاق جهانگیری معاون اول دولت روحانی در منزل وی برگزار شد. در این جلسه ظاهراً به بررسی مسائل روز از جمله احیای برجام، مشکلات فضای مجازی و محدودیت‌های اجتماعی، بحث حجاب و گشت ارشاد پرداخته شده است. اما برخی اخبار هم حاکی از آن است که دستورکار این جلسات که برنامه ریزی منظمی برای تشکیل آن صورت گرفته، بیشتر جنبه انتخاباتی دارد.

ناگفته نماند که این تنها تلاش اصلاح‌طلبان برای بازگشت به عرصه قدرت و ورود به انتخابات نیست. همین چند هفته قبل نیز محمدرضا عارف با اظهارات این گمانه را تقویت کرده بود که قصد ورود به انتخابات را دارد. این رویکرد وی البته مورد استقبال اصلاح‌طلبان نبود و حتی علی صوفی، دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات طی مصاحبه‌ای با اشاره به کاندیداتوری‌ها و انصراف‌های عارف از بی اهمیت بودن رویکرد فعلی گفت. 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها