ورود کمیسیون اقتصادی به تفحص از صادرات «شرکت سیمان کردستان»

کد خبر: 1170376

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تحقیق و تفحص از صادرات تولیدات شرکت سیمان کردستان در جلسه امروز این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

ورود کمیسیون اقتصادی به تفحص از صادرات «شرکت سیمان کردستان»

مهدی طغیانی در تشریح نشست امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز نشست مشترکی با رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی برای بررسی گزارش عملکرد این سازمان برگزار شد و مسائلی همچون تعیین تکلیف بسیاری از آنچه که در انبارها رسوب کرده بود، مطرح و واکاوی شد.

وی افزود: موضوع دیگر جلسه امروز بررسی «طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران» بود که اختلاف میان کمیته بورس کمیسیون، مرکز پژوهش‌ها، مرکز تحقیقات اسلامی و بازار سرمایه در 3 موضوع «شورای فقهی بورس»، «تناسب جرم و مجازات در بازار سرمایه» و «بحث کانون سرمایه‌داران خرد» بررسی شد، اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌اند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه همچنان اصلاح قانون بازار سرمایه در کمیسیون جریان دارد و هنوز نهایی نشده است، گفت: موضوع آخر جلسه امروز «بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از صادرات و تولیدات شرکت سیمان کردستان» بود که «هلدینگ سیمان غدیر» توضیحات خود را ارائه داد اما همچنان نماینده درخواست‌کننده تحقیق و تفحص از توضیحات قانع نشده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد:‌ همچنین رئیس و معاونان سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی درخواست اصلاح قانون را داشتند و در این خصوص لایحه‌ای آماده شده، لذا کمیسیون جهت بررسی لایحه اعلام آمادگی کرد./فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها