رایزنی مقام امنیتی رژیم صهیونیستی با وندی شرمن درباره ایران

کد خبر: 1170704

معاون وزارت خارجه آمریکا با مقام امنیتی رژیم موقت صهیونیستی دیدار کرد و ضمن پرداختن به موضوع ایران، مجددا حمایت واشنگتن از این رژیم را تکرار کرد.

رایزنی مقام امنیتی رژیم صهیونیستی با وندی شرمن درباره  ایران

 وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه از دیدار معاون وزارت امور خارجه ایالات متحده با یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی و گفت‌و‌گو در زمینه ایران و سایر موضوعات مهم منطقه خبر داد.

به گزارش وبگاه «وزارت خارجه آمریکا» «وندی شرمن» معاون وزارت امور خارجه ایالات متحده در دیدار با «ایال هولاتا» مشاور امنیت ملی رژیم (اسرائیل) در «واشنگتن دی سی» در مورد تحکیم روابط دوجانبه و سفر اخیر «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا به اسرائیل گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش، این دو درباره چالش‌های مشترک امنیتی از جمله ایران گفت‌و‌گو کردند و وندی شرمن بر تعهد استوار دولت بایدن به امنیت اسرائیل تاکید کرد.

وندی شرمن در این ملاقات در زمینه قتل «شیرین ابوعاقله» خبرنگار فلسطینی- آمریکایی شبکه خبری «الجزیره» که اخیرا در کرانه باختری به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به قتل رسید، گفت‌و‌گو کرد.

طی روزهای گذشته تحرکات مقامات رژیم اشغالگر قدس علیه مذاکرات برجامی برای رفع تحریم‌های ایران تشدید شده به طوریکه، نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی با برگزاری یک نشست خبری علیه ایران لفاظی کرد.

«یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در  نشستی با خبرنگاران خارجی به آنچه «توافق بد» با ایران خواند انتقاد کرد و لفاظی مقامات این رژیم علیه ایران را تکرار کرد.

نخست‌وزیر تنها دارنده سلاح اتمی در منطقه غرب آسیا مدعی شد: «وقتی دائما خط قرمزها را جابجا می‌کنید، نمی‌توانید یک توافق خوب ایجاد کنید. از نظر ما، این توافق با استانداردهایی تعیین شده توسط  بایدن  مبنی بر جلوگیری کردن از تبدیل شدن ایران به یک کشور اتمی مطابقت ندارد.»

در روزهای گذشته، رژیم  موقت صهیونیستی  «ایال هولاتا» مشاور امنیت داخلی این  رژیم را به واشنگتن فرستاد و این مقام صهیونیست در حال دیدار با مقامات ارشد آمریکایی است.

کاخ سفید درباره دیدار دوجانبه «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی دولت جو بایدن با ایال هولاتا بیانیه صادر کرد و توضیح داد که این مقام آمریکایی به رژیم صهیونیستی درباره ادامه حمایت واشنگتن از تل‌آویو برای مقابله با تهدیدات ایران اطمینان داده است.

منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها