امیر صباحی فرد: سرعت پیشرفت حوزه پهپاد چشمگیر است

کد خبر: 1170737

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران سالهاست در حوزه پهپاد ورود پیدا کرده و با سرعت بسیار زیادی به فناوری‌های جدید دست یافته‌ است.

امیر صباحی فرد: سرعت پیشرفت حوزه پهپاد چشمگیر است

امیر علیرضا صباحی‌فرد در حاشیه رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش در تشریح نقش نیروی پدافند هوایی در این رزمایش، گفت: شاهد کارهای بسیار جدید، مبتکرانه و خلاقانه‌ای در این رزمایش از سوی همه نیروهای شرکت‌کننده بودیم که برخی از این اقدامات رسانه‌ای شد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: در جنگ‌های اخیر در سطح جهان ثابت شد که موضوع پهپاد بسیار می‌تواند اثرگذار باشد، لذا ارتش جمهوری اسلامی ایران در این زمینه ورود پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه سرعت پیشرفت در این حوزه در ارتش بسیار چشمگیر است و در آینده پیشرفت‌های بسیار زیادی در حوزه پهپاد خواهیم داشت، گفت: در این رزمایش کارهای نویی مانند رهگیری هوایی با هواپیمای بدون سرنشین مسلح که اقدامی بی نظیر است را توسط پهپاد انجام دادیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان تاکید کرد: به ملت ایران اطمینان می‌دهیم که سربازانشان در نیروی پدافند هوایی با هدف ارتقای توان رزمی و پیشرفت‌های بسیار خوب، ارتقای توان رزمی و آموزش را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

منبع: مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها