علی نیکزاد: هر ۳ قوه برای حل مشکلات مردم هم قسم شده اند

کد خبر: 1170818

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت همدلی و هماهنگی میان سه قوه برای رفع مشکلات مردم، گفت: روسای هر سه قوه برای حل مشکلات موجود کهوناشی از اهمال و کوتاهی دولت قبل است هم قسم شده اند.

علی نیکزاد: هر ۳ قوه برای حل مشکلات مردم هم قسم شده اند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت همدلی و هماهنگی میان سه قوه برای رفع مشکلات مردم، گفت: روسای هر سه قوه برای حل مشکلات موجود کهوناشی از اهمال و کوتاهی دولت قبل است هم قسم شده اند.

علی نیکزاد عصر پنجشنبه سوم شهریورماه در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس که با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان و مسئولان ارشد این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی بدون تردید بهترین مردمان عالم هستند، اظهار کرد: همه مسئولان و مدیران در کشور عزیزمان باید قدر این مردم شریف، انقلابی و بی نظیر را بدانند و با خدمت شایسته برای آنها تکلیف خود را ادا کنند.

وی با بیان اینکه امروز به لطف خدا و هدایت رهبر فرزانه انقلاب همه قوا اعم از مجلس، دولت و دستگاه قضا با وحدت و همدلی در کنار هم هستند، افزود: باید از این فرصت بزرگ برای رفع مشکلات مردم در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بهره برد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز آنچه گریبان مردم را گرفته است گرفتاریهای است که دولت قبل بر جای گذاشته، خاطرنشان کرد: امروز دولت و مجلس باید با کار جهادی و انقلابی و با تلاش و مجاهدت برای رفع این مشکلات حرکت جدی کنیم.

نیکزاد کاهش سرمایه اجتماعی در بدنه مردم را به دلیل کم کاری و بی تدبیری در سالهای قبل یکی از چالش های این روزهای دولت دانست و گفت: از سران سه قوه انتظار می رود برای بازگرداندن این سرمایه اجتماعی با تمام توان وارد میدان خدمت شده و نقش های ماندگاری را رقم‌بزنند.

وی اطلاق واژه مجلس انقلابی توسط رهبر معظم انقلاب برای مجلس یازدهم را به سبب حضور نمایندگانی باتجربه، متعهد و بیشتر جوان دانست و ادامه داد: این مجلس با تمام توان در عین نگاه کارشناسی و حفظ استقلال خود در کنار دولت برای حل مشکلات مردم ایستاده تا فشار سنگین مشکلات آوار شده از دولت گذشته را کاهش دهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره بهداینکه انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی و مردم پایه است، تصریح کرد: همین نگاه فرهنگی و مکتبی است که توانسته بزرگ مردانی همچون سردار سلیمانی را تربیت کرده و مدیرانی را پرورش داده که هدفشان فقط و فقط کار و خدمت و تلاش است.

نیکزاد با انتقاد از تلاش های مذموم برخی برای تصدی پست های دنیوی که گاهی اوقات به تخریب و تهمت به یکدیگر نیز منجر می شود، گفت: در اوایل انقلاب افراد برای گرفتن پُست و منصب فردی را که لایق تر از خود می دانستند، معرفی می‌کردند اما امروز افراد برای گرفتن پُست و مقام از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

وی پاکدشت و فسادستیزی را مهمترین ویژگی لازم برای تصدی پست های دولتی دانست و تاکید کرد: در دولت انقلابی جایی برای مدیرانی که چنین ویژگی هایی را نداشته باشند نیست و دولت باید تلاش کند تا افرادی را منصوب کنند که از شهیدان رجایی و باهنر که در ۲۸ روز خدمت خود انقلابی در خدمت رسانی ایجاد کردند الگوگیری کنند./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها