وزیر علوم: دانشگاه‌ها در سال تحصیلی آینده حضوری اند

کد خبر: 1170876

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جدید به صورت کاملا حضوری برگزار می‌شوند، گفت: نیاز است که تمهیدات لازم برای حضور پر شور و نشاط دانشجویان انجام شود.

وزیر علوم: دانشگاه‌ها در سال تحصیلی آینده حضوری اند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جدید به صورت کاملا حضوری برگزار می‌شوند، گفت: نیاز است که تمهیدات لازم برای حضور پر شور و نشاط دانشجویان انجام شود.

دکترمحمد علی زلفی گل، شامگاه پنجشنبه ۳ شهریور ماه ۱۴۰۱ در جوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران، شرکت در برنامه های هفته دولت، سخنرانی قبل از  خطبه های نماز جمعه شهر کرمان و  حضور در نشست با روسای دانشگاه استان را از جمله مهم‌ترین اهداف خود در سفر به کرمان عنوان کرد. وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت به همه دولتمردان افزود: از خداوند می‌خواهیم به دولتمردان کمک کند تا در مسیر راه شهدا گام بردارند و تلاش کنند خواسته شهدا را محقق کنند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مهم‌ترین خواسته شهدا را گام برداشتن در راه دین، حمایت از ولایت، اجرای عدالت، فساد ستیزی و مردمی بودن برشمرد و گفت: امیدواریم خداوند این توفیق را به دولتمردان بدهد تا در این راستا گام بردارند.

دکتر زلفی گل با اشاره به دیدار خود با روسای مراکز دانشگاه‌های استان کرمان در این سفر  تصریح کرد: در این دیدار با مشکلاتی که دانشگاه‌ها در آغاز سال تحصیلی جدید با آن روبرو هستند آشنا می شویم و تلاش می‌شود این مشکلات برطرف شود. وی از استاندار کرمان درخواست کرد همچون همیشه حامی و پشتیبان آموزش عالی و روسای دانشگاه‌های استان باشد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جدید به صورت کاملا حضوری برگزار می‌شوند، تصریح کرد: نیاز است که تمهیدات لازم برای حضور پر شور و نشاط دانشجویان انجام شود. قبل از شروع سال تحصیلی جدید باید بحث‌های رفاهی، خوابگاهی، تغذیه و ایاب و ذهاب دانشجویان برنامه‌ریزی شود تا امکانات لازم برای دانشجویان مهیا شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری شامگاه پنجشنبه با استقبال دکتر حسین اکبری فرد رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان، دکتر محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، دکتر محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شواری اسلامی و جمعی مسؤلان استانی وارد کرمان شد. وی در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان به مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با دکتر محمد مهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به گفت وگو نشست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان، دیدار با حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، افتتاح چند پروژه، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، حضور در میز خدمت و جلسه با مدیران دانشگاه‌ها و مراکز علمی از جمله برنامه‌های وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفر ۲ روزه به استان کرمان است./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها