معاون رئیسی: نظر رئیس جمهور این است که دولت باید به دل مشکلات برود

کد خبر: 1170899

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت آقای رئیسی در شرایط سختی کار را آغاز کرد، افزود: درست است که رئیس جمهور به لحاظ روحیه اخلاقی که دارد، اعلام نمی‌کند، اما دولت زمانی کشور را تحویل گرفت که حتی حقوق کارمندان دولت هم معوق بود.

معاون رئیسی:  نظر رئیس جمهور این است که دولت باید به دل مشکلات برود

سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه اظهار کرد: امسال یک سال از زمانی که دولت آقای رئیسی در کشور مستقر بود، می‌گذرد، دولتی که وقتی سرکار آمد، با یک وضعیت اعتراضی گسترده مواجه بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: نظر رئیس جمهور این است که دولت باید به دل مشکلات برود و آنها را حل کند و به همین خاطر مجموعه دولت را به حرکت انداخته و مشکلات را یکی، یکی حل می‌کند.

وی با اشاره به سفرهای 31 گانه رئیس جمهور به استان‌های مختلف بیان کرد: هدف از این سفرها بررسی مشکلات و کمک برای حل آنها و در نهایت گزارش عملکرد به مردم است.

حسینی با اشاره به اینکه دولت آقای رئیسی در شرایط سختی کار را آغاز کرد، افزود: درست است که رئیس جمهور به لحاظ روحیه اخلاقی که دارد، اعلام نمی‌کند، اما دولت زمانی کشور را تحویل گرفت که حتی حقوق کارمندان دولت هم معوق بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: پس از تحویل گرفتن دولت، کسری بودجه در حال جبران بوده و هر ماه بدهی‌ها پرداخت می‌شود؛ بدون اینکه اعلام کند، در گذشته چه اتفاقاتی رخ داده و تعلل و کوتاهی موجب این وضعیت شده است.

وی اضافه کرد: امروز که یک سال از روی کار آمدن دولت گذشته است، نه تنها هزینه‌های جاری به موقع پرداخت می‌شود، بلکه 20 درصد از اعتبارات کشور به مسائل عمرانی اختصاص یافته و صدها مرکز تولیدی که تعطیل یا نیمه تعطیل بود، راه‌اندازی شده است./فارس

این خبر در حال تکمیل شدن است....

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها