احمد کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با «فردا»:

اصلاح طلبان هرچه سریع تر سفره خود را از موسوی جدا کنند

کد خبر: 1171039

احمد کریمی اصفهانی گفت: مسلم است که مواضع موسوی ضدنظام و انقلاب است و اصلاح طلبان باید هرچه سریع تر علیه مواضع او موضع بگیرند تا سفره خود را از چنین فردی جدا کرده باشند.

اصلاح طلبان هرچه سریع تر سفره خود را از موسوی جدا کنند

گروه سیاست سایت فردا: مواضع اخیر میرحسین موسوی باعث شده است بسیاری از فعالان سیاسی از اصلاح طلبان بخواهند موضع خود را روشن کنند؛ اینکه هنوز احساس قرابت با او می کنند یا خیر؟

احمد کریمی اصفهانی، فعال و تحلیلگر  مسائل سیاسی، درباره این موضوع به «فردا» گفت: «یک شرطی وجود دارد؛ آنکه هر کس خود را داخل نظام می داند باید دست کم به ایران و ایرانی احترام بگذارد. این شرط حداقلی است و کسی نمی تواند بگوید ضد وطنم نیستم اما به مردمم، کشورم و نظام حاکم بر آن بی احترامی کند. شاید اصلاح طلبان و اصولگرایان بر سر مسائل مختلف اختلاف نظر داشته باشند اما همه باید حداقل ها را قبول داشته باشند».

او ادامه داد: «آقای موسوی به اصل خود بازگشته است؛ او از ابتدا هم به انقلاب اسلامی باور نداشت و صرفا عقایدش را پنهان می کرد. او از پیش از انقلاب فردی غیرمذهبی بود و از اول هم با نظام اسلامی سازگاری نداشت و اغراق نیست اگر بگوییم بخشی از وضعیت نابسمان کنونی نتیجه سیاست های اقتصادی دوران او است که اقتصاد را همه جوره دولتی کرد. از طرفی در حوزه ایدئولوژیک هم او از ابتدا می خواست تیشه به ریشه اسلام بزند».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «امروز همه و حتی خارجیان به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ئ سردار شهید همدانی احترام می گذارند زیرا اگر چون آنهایی نبودند معلوم نبود داعش چه بر سر ملت ها می آورد. در این شرایط موسوی به این بزگواران و شهدای مدافع حم توهین می کند. اگر اصلاح طلبان در قبال باورهای او موضع نگیرند، مواضع موسوی پای آنها هم نوشته می شود و هزینه سنگینی باید بپردازند»

کریمی اصفهانی در پایان گفت: «به هر حال مسلم است که مواضع موسوی ضدنظام و انقلاب است و اصلاح طلبان باید هرچه سریع تر علیه مواضع او موضع بگیرند تا سفره خود را از چنین فردی جدا کرده باشند».

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها