گزارش پور ابراهیمی به شورای ائتلاف درباره وضعیت اقتصادی کشور

کد خبر: 1172370

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در آخرین جلسه این شورا درباره آخرین وضعیت اقتصادی کشور و عملکرد دولت در مقایسه با سال گذشته در چنین ایامی، آماری مستدل از روند بهبود را تشریح کرد و به سوالات اعضا در این خصوص پاسخ داد.

گزارش پور ابراهیمی به شورای ائتلاف درباره وضعیت اقتصادی کشور

امیرابراهیم رسولی اشاره به آخرین جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که به ریاست غلامعلی حدادعادل و دبیری رضا داوری برگزار شد، گفت: در این جلسه محمدرضا پورابراهیمی عضو شورا و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گزارشی از فعالیت کمیته متبوع خویش ارائه داد.

سخنگوی شورای ائتلاف اضافه کرد: پورابراهیمی همچنین درباره آخرین وضعیت اقتصادی کشور و عملکرد دولت در مقایسه با سال گذشته در چنین ایامی، آماری مستدل از روند بهبود را تشریح کرد و به سوالات اعضا در این خصوص پاسخ داد.

وی تصریح کرد: پورابراهیمی با ابراز امیدواری نسبت به عملکرد دولت در ماه‌های آتی تاکید کرد که کمیته اقتصادی با حضور کارشناسان خبره و برخی نمایندگان مرتبط جلسات خود را برای آسیب شناسی و کمک به دولت به طور منظم برگزار خواهد کرد.

رسولی گفت: در این جلسه برخی اعضا که در گذشته فعال بودند نیز حاضر شدند و نماینده حزب مؤتلفه در این جلسه حضور داشت.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب همچنین  از سفر حدادعادل به همدان و قزوین خبر داد و اعلام کرد در یکسال اخیر ۱۲ سفر برای جلسه با شوراهای ائتلاف استان‌ها انجام شده و ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها