«فردا» گزارش می‌دهد

جنجال مشاور آقای وزیر

کد خبر: 1172567

بازداشت مشاور وزیر راه در روزهای اخیر با حواشی همراه بوده و شائبه‌هایی را درباره ادامه فعالیت رستم قاسمی مطرح کرده است. از این رو به نظر می‌رسد که شفاف‌سازی بیشتر در این زمینه مفید واقع شود.

جنجال مشاور آقای وزیر

گروه سیاست سایت فردا - دستگیری قاسم مکارم شیرازی، مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در روزهای اخیر جنجال آفرین و خبرساز شده است. از یک طرف برخی با پیوند دادن این موضوع به خانه‌نشینی رستم قاسمی که گویا به خاطر مشکلات جسمی بستری شده و بیمار است؛ گمانه کناره‌گیری، برکناری یا قهر او به سبک احمدی‌نژاد را مطرح می‌کنند. برخی نیز خواستار پاسخگویی درباره ماجرای مشاور او عینی قاسم مکارم شیرازی هستند. درخواستی که البته بی‌راه هم به نظر نمی‌رسد و می‌تواند در جهت تنویر افکار عمومی و پایان دادن به حواشی موثر باشد. 

در این راستا عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشته: «گرچه نهایتا نهادهای مربوط مجبور می‌شوند در باره قاسم مکارم شیرازی توضیح دهند، پس بهتره پیش از شکل‌گیری افکار عمومی اطلاع‌رسانی دقیق کنند. این درست نیست که خانمی را به اتهام عادی و آشکار به تلویزیون آورد، ولی در باره این شخص سکوت کرد. پیشنهاد می‌شود کلیپ انتخاباتی او هم منتشر شود.»

پیش از او نیز، اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس در واکنش به بازداشت مشاور عالی وزیر راه توییت کرده بود: «پرسش هایم درباره قاسم مکارم از سوی ‎رستم قاسمی بی پاسخ مانده. حتما درباره صرافی عمان، رستوران زنجیره‌ای در عمان، تعامل با پسر وزیر هم ابهاماتی دارم که منتظرم کمر آقای وزیر بهتر شود.»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها