امیر صباحی‌فرد: شاهد کیفیت بالاتری در سامانه‌ها و تجهیزات پدافندی هستیم

کد خبر: 1172678

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز با تلاش متخصصان نیروی پدافند هوایی ارتش، شاهد کیفیت بالاتری در سامانه‌ها و تجهیزات پدافندی هستیم.

امیر صباحی‌فرد: شاهد کیفیت بالاتری در سامانه‌ها و تجهیزات پدافندی هستیم

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز با تلاش متخصصان نیروی پدافند هوایی ارتش، شاهد کیفیت بالاتری در سامانه‌ها و تجهیزات پدافندی هستیم.

با حضور امیرسرتیپ  علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان سید حمیدرضا آشنا معاون آماد و پشتیبانی ارتش، دکتر تمتاجی رئیس مرکز استاندارد دفاعی ایران و دیگر مسئولان، مرکز استاندارد بین المللی و تضمین مرغوبیت نیروی پدافند هوایی ارتش مجهز به آزمایشگاه آزمون و کالیبراسیون (شهید جلیلوند) در محل شهرک شهید بهشتی (قصر فیروزه ۲) این نیرو افتتاح شد.

امیرسرتیپ صباحی فرد در حاشیه این مراسم با بیان اینکه استاندارد سازی به ویژه در زمینه دفاعی و علوم پدافندی بسیار خطیر و حائز اهمیت است، اظهار داشت: امروز با همراهی، هم افزایی و تلاش متخصصان نیروی پدافند هوایی ارتش، شاهد کیفیت بالاتری در سامانه‌ها و تجهیزات پدافندی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مرکز استاندارد و کیفیت نیروی پدافند هوایی به منظور اطمینان از صحت عملکرد سامانه‌ها، حاضر بکار بودن تجهیزات پدافندی، بررسی نقاط قوت و ضعف تسلیحات و نیز تولید تجهیزات و قطعات با کیفیت مرغوب برای اولین بار توسط پدافند هوایی در ارتش جمهوری اسلامی ایران افتتاح شده و آماده بهره برداری است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه مرکز استاندارد و کیفیت نیروی پدافند هوایی ارتش آمادگی تعامل و همکاری سازنده و اثرگذار با سایر شرکت‌های دانش بنیان را دارد، افزود: در راستای آموزش مستمر، گام نهادن در مسیر استاندارد و افق‌های پیش رو در جهت کسب تحولی شگرف و ارزشمند در مجموعه پدافند هوایی ارتش از تمامی ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

استاندارد بین المللی ISO/IEC ۱ شامل کلیه الزاماتی است که آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون باید آن‌ها را برآورده سازند تا بتوانند اثبات کنند که یک سیستم کیفیت را به کار گرفته و از نظر فنی صلاحیت داشته و قادر به فراهم آوردن نتایج معتبر هستند.

به کارگیری این استاندارد همکاری بین آزمایشگاه‌ها و سایر سازمان‌ها را تسهیل و به تبادل اطلاعات، تجارب و نیز هماهنگ کردن استاندارد‌ها و روش‌های اجرایی کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها