بازدید مخبر از مرکز مانیتورینگ اربعین در شهر مهران

کد خبر: 1173578

معاون اول رئیس‌جمهور از مرکز مانیتورینگ اربعین در شهر مهران بازدید کرد و از امکانات این مرکز برای کنترل و نظارت و وحدت فرماندهی ترددها مطلع شد.

 بازدید مخبر از مرکز مانیتورینگ اربعین در شهر مهران

 محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور  بعد از ظهر امروز پنجشنبه (17 شهریور) پس از حضور میدانی در پایانه مرزی مهران، از مرکز مانیتورینگ اربعین در شهر مهران بازدید کرد.

وی در جریان نحوه نظارت بر حمل و نقل و تردد زوار اربعین حسینی و کنترل ورود و خروج زوار و پایش مسیرها برای خدمات رسانی بیشتر قرار گرفت و از امکانات این مرکز برای کنترل، نظارت و وحدت فرماندهی ترددها مطلع شد.

معاون اول رئیس جمهور در حاشیه این بازدید بر لزوم حمایت از موکب‌ها برای پذیرایی هر چه بهتر از زائرین تاکید و خواستار خدمات رسانی مطلوب در حوزه مسائل بهداشتی و درمانی به زوار شد.

مخبر همچنین ضمن قدردانی از رسانه‌ها و به خصوص صدا و سیما به خاطر پوشش اخبار مرتبط با پایانه‌های مرزی و تردد زائران، بر استمرار اطلاع رسانی و آگاهی بخشی دقیق و به هنگام در خصوص مراسم اربعین و مدیریت زمان سفر به مردم تأکید کرد.

وی از پیگیری برای رفع محدودیت تردد اتباع غیرایرانی از پایانه های مرزی ایران برای ورود به عراق خبر داد و تاکید کرد که موکب‌های مربوط به نهادهای انقلابی در ایام برگشت زائرین نیز فعالیت خواهند داشت تا  خدمات‌رسانی و پذیرایی از زائران ادامه داشته باشد.

استاندار ایلام هم گزارشی از اقدامات صورت گرفته و نقائص و کمبودهایی که زوار با آن مواجه هستند ارائه داد که مخبر دستورات لازم را برای رفع کاستی‌ها و تسهیل در تردد زائران صادر کرد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها