واکنش کیهان به ادعای محسن هاشمی/ مدعیان اصلاحات روحیه دیکتاتوری دارند

کد خبر: 1174361

محسن ‌هاشمی در روزنامه اعتماد دوگانه‌ای جعلی را پمپاژ کرد و حال آنکه نشانه‌های دروغین بودن آن در عملکرد طیف مدعی اصلاحات قابل مشاهده است.

واکنش کیهان به ادعای محسن هاشمی/ مدعیان اصلاحات روحیه دیکتاتوری دارند

وی نوشت: «یکی از مسائلی که تقریبا طی سه دهه گذشته همواره در انتخابات مختلف مطرح بوده، دوراهی میان برگزاری یک انتخابات پرشور و رقابتی با حضور احزاب و با نتیجه نامعلوم یا برگزاری یک انتخابات قابل پیش‌بینی و ملایم با منتخبی مطلوب بوده است... انتخابات پرشور سال 1388، یکی دیگر از مصادیق چالش بین منتخب مطلوب و انتخابات پرشور بود که به حوادث دامنه‌داری منجر شد که هنوز هم زخم و درد آن التیام نیافته است.»

دوگانه القاشده در مطلب فوق، جعلی و نادرست است. یکی از نشانه‌های آن، علی رغم خطای نویسنده مطلب فوق، انتخابات سال 88 است که شکوه حضور

85 درصدی در انتخابات رقم خورد اما کاندیدای طیف مدعی اصلاحات رأی نیاورد.

نشانه دیگر جعلی بودن این دوگانه آن است که مدعیان اصلاحات در انتخابات 92 عارف و در انتخابات 96 جهانگیری را در عرصه داشتند اما به دلیل اطمینان از رأی نداشتن، آنها را کنار گذاشتند و حال آنکه اگر این طیف یقین نداشت که مردم به نامزدهای آنها رای نخواهند داد، باید از این نامزدهای مدعی اصلاح‌طلبی حمایت می‌کرد. اگر رأی داشتند، چرا حاضر نشدند از عارف یا جهانگیری حمایت کنند؟

نکته دیگر اینکه، مدعیان اصلاحات روحیه دیکتاتوری دارند و خود را پیروز انتخابات جا می‌زنند، اگر در انتخابات پیروز نشوند، مدعی تقلب در انتخابات می‌شوند و می‌گویند رأی مردم را باطل کنید!

منبع: کیهان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها