میراحمدی: امروز ۱۰۰ هزار اتباع خارجی از مرز شلمچه خارج می شوند

کد خبر: 1174680

رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه در مرز شلمچه شاهد تراکم اما عبور منظم و سهل اتباع خارجی هستیم، گفت: امروز بیش از صد هزار نفر از اتباع خارجی از مرز شلمچه خارج می شوند.

میراحمدی: امروز ۱۰۰ هزار اتباع خارجی از مرز شلمچه خارج می شوند

مجید میراحمدی درباره وضعیت خروج و ورود زائران اربعین حسینی اظهار کرد:  طبق برنامه ریزی ستاد مرکزی اربعین، اقدام بسیار خوبی انجام شده است و جمعیت قابل توجه زائرین به داخل کشور ورود کرده اند. همچنین امروز بیش از صد هزار نفر از اتباع خارجی از مرز شلمچه خارج می شوند.

وی افزود: ما موفق شدیم که ورود و خروج را دو مرحله‌ای کنیم  که این اقدام بسیار اثرگذار بوده است و هم خروج زائرین  در پیک دوم شهر کرده و هم ورود زائرین را می توان برای حمل و نقل مدیریت کرد.

رئیس ستاد مرکزی اربعین همچنین با بیان اینکه حمل و نقل برای جمع کثیری که وارد پایانه‌ها می‌شوند به خوبی صورت می‌گیرد،  گفت: با توجه به شروع پیک دوم انشاءالله یک خروج خیلی خوب و منظمی را شاهد باشیم.

میراحمدی درباره مشکل جابجایی زوار در خاک عراق و برنامه‌های ستاد اربعین برای تسهیل رفت و آمد زائران گفت: امکانان فراوانی در مهران و شلمچه داریم که به محض اینکه عراق اعلام نیاز کند، خودروهای ما می‌توانند ورود کنند.

منبع: ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها