میرکاظمی: برنامه هفتم به مصوبه مجلس نیاز دارد

کد خبر: 1175938

رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: سیر مراحل برنامه هفتم در حال طی شدن است و باید توسط مجلس به تصویب برسد، زیرا به مصوبه مجلس نیاز دارد.

میرکاظمی:  برنامه هفتم به مصوبه مجلس نیاز دارد

 سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه  در حاشیه نشست هیات دولت  امروز (چهارشنبه ۳۰ شهریور) در جمع خبرنگاران گفت: سیر مراحل برنامه هفتم در حال طی شدن است و باید به مجلس برود و تصویب شود زیرا به مصوبه مجلس نیاز دارد.

وی در مورد برنامه هفتم توسعه تصریح کرد: در سال گذشته با همکاری مرحوم دکتر عادل آذر اقدامات لازم انجام شد؛ اعلام سیاست‌ها جدی‌تر شد و تدوین شده است از آنجایی که این مساله با تدوین بودجه همزمان شده است تلاش میکنیم  تا بودجه سال ۱۴۰۲ را بر اساس سیاست‌های ابلاغی تنظیم کنیم تا ۱۵ آذر به موقع کار تمام شود.

میرکاظمی افزود: به صورت موازی در حال پیشبرد برنامه هفتم توسعه و بودجه هستیم البته همزمانی این‌ها اتفاق خوبی نیست چراکه باعث تقسیم انرژی سازمان برنامه و بودجه و  سخت شدن کار می شود.

وی افزود: از تمام توانمان استفاده می‌کنیم تا هر دو کار را پیش ببریم ولی تصویب در دولت و مجلس به متناوب است یعنی ابتدا بودجه در مجلس تصویب می شود و سپس به قانون برنامه هفتم توسعه می‌پردازیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در مورد ادعایی که گفته می‌شود پیمانکاران تا به حال پولی از دولت دریافت نکرده‌اند تصریح کرد: این ادعاها درست نیست و مبالغی تاکنون پرداخت شده ولی همواره مبالغ اصلی در نیمه دوم سال پرداخت می‌شود چرا که درآمدهای دولت خصوصا مالیات ها در نیمه دوم سال محقق می‌شود.

در حال تکمیل است .....

منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها