خاتمی: تنها چیزی که برای اغتشاشگران مهم نبود خود مهسا امینی است

کد خبر: 1176460

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت:قصه، قصه مقابله با دین بود، دلیل آن سوزاندن قرآن، سوزاندن مسجد و کشیدن چادر از سر زن مسلمان است.

خاتمی: تنها چیزی که برای اغتشاشگران مهم نبود خود مهسا امینی است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت:قصه، قصه مقابله با دین بود، دلیل آن سوزاندن قرآن، سوزاندن مسجد و کشیدن چادر از سر زن مسلمان است.

آیت الله سید احمد خاتمی  امروز در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در جمع سپاهیان ثارالله با بیان ابعاد مختلف جنگ هشت سال دفاع مقدس گفت:تنها راه خنثی نمودن فتنه‌ها بکار بستن تفکر وفرهنگ دفاع مقدس و تابعیت محض از ولایت فقیه است.

وی افزود: هرچه از جنگ تحمیلی فاصله زمانی می‌گیریم باید با اهداف جنگ و جهاد بیشتر آشنا شویم. هفته دفاع مقدس برای شناخت بیشتر اهداف دشمن و پی بردن به مدد و الطاف الهی است و از این آیینه باید آینده را ببینیم.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد:در چهل دومین سالگرد دفاع مقدس، جنگ نظامی را پشت سر گذاشتیم، ولی چهار جنگ دیگر شامل جنگ اقتصادی، جنگ سیاسی، جنگ روانی و جنگ رسانه‌ای داریم که انشاءالله باهوشیاری و همدلی بیشتر وتبعیت محض از ولایت، از همه آن‌ها با پیروزی و سربلندی عبور خواهیم کرد.

آیت خاتمی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با بیان اینکه دشمنان مردم مدت‌ها است در پی اغتشاش هستند و دنبال سوژه بودند، بیان داشت: آن‌ها موفق نشده بودند تا این که این سوژه برای آن‌ها پیش آمد که بسیار سوژه دندان‌گیری برای آن‌ها شده و آن‌ها سوار بر این موج شدند.

وی ادامه داد: این‌ها دلشان برای آن خانم نسوخته بود، این‌ها دلشان برای مقابله با نظام و شما مردم لک زده بود و عقده‌گشایی کردند، مسئله‌ای که اصلاً برای این اغتشاشگران مطرح نبوده، همان مسئله آن خانم است. به دلیل اینکه مسئولان ما به جد در صحنه هستند، دیگر غیر از بررسی دقیق چه می‌خواهید و مسئولان هم در حال انجام این کار هستند.

آیت‌الله خاتمی گفت: قصه، قصه مقابله با دین بود، دلیل آن سوزاندن قرآن، سوزاندن مسجد و کشیدن چادر از سر زن مسلمان و کار رضاخانی کردن است و این  ضدیت با دین است.

وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر علیه شما مردم بود، تأکید کرد: به دلیل اینکه، پرچم جمهوری اسلامی ایران که نماد اقتدار و عزت مردم است به آتش کشیده شد. اقدام علیه مردم یعنی بیش از ۶۰ آمبولانس را تخریب کرده و تعدادی را به آتش کشیده‌اند. برای چه آمبولانس‌ها را می‌سوزانید؟ این آمبولانس‌ها برای چه کسی است؟ برای این مردم است. پس شما ضد مردم هستید. آتش زدن بانک‌ها یعنی آتش زدن سرمایه مردم، شرمتان باد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: این اغتشاشات بی‌سابقه نیستند، سال‌های ۷۸، ۸۸ همین اغتشاشات بودند، آدم‌های آن‌ها نیز همین افراد و اغتشاشگران امروزی بودند، شعار‌ها همین شعار‌های امروزی بود؛ اما این بار مردم با آن‌ها همراهی نکرده‌اند، حتی نفرینشان کردند. گفتند اعتراض دارید، چرا اموال مردم را به آتش می‌کشید. پس، قصه این اغتشاشات قصه اعتراض نبوده و نیست؛ اغتشاشاتی که به لطف خدا لحظات پایانی خود را می‌گذراند./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها