نوش‌آبادی: اکثریت جامعه و مردم به زحمات نیروهای انتظامی و پلیس واقف هستند

کد خبر: 1176538

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: اقدام علیه پلیس، اقدام علیه امنیت ملی است و مطالبه مردم برخورد قاطع با بر هم‌زنندگان آرامش و امنیت جامعه ست.

 نوش‌آبادی: اکثریت جامعه و مردم به زحمات نیروهای انتظامی و پلیس واقف هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: اقدام علیه پلیس، اقدام علیه امنیت ملی است و مطالبه مردم برخورد قاطع با بر هم‌زنندگان آرامش و امنیت جامعه ست.

حسین نوش‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به راهپیمایی مردم در استان‌ها و شهرهای کشور در محکومیت و اعتراض به حوادث و آشوب‌های اخیر، اظهار کرد: امنیت مسئله اول کشور است و هر شخصی که بخواهد به امنیت عمومی و ملی خدشه وارد کند، مرتکب جرم شده است.

وی با بیان اینکه انتقاد و اعتراض در مجرای قانونی خودش شناخته شده و محترم است، افزود: اما اگر عده‌ای به بهانه اتفاقی که هنوز ابعاد آن به طور کامل مشخص نیست دست به آشوب و تخریب  اموال عمومی بزنند و موج سواری کنند باید قوه قضائیه قاطعانه با آنها برخور کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه بزرگترین سرمایه کشور امنیت است، اظهار کرد: اگر چه مشکلات اقتصاد و اجتماعی وجود دارد اما در حوزه امنیت مشکلی نداریم و دشمن هم به دنبال این است که با آشوب و اغتشاش امنیت و آرامش کشور را بر هم بریزد.

نوش‌آبادی با تاکید بر اینکه آشوبگران و اغتشاشگران باید محاکمه شوند، گفت: آشوب و اغتشاش اقدام علیه امنیت ملی است و راهکار نیست.

وی تصریح کرد: باید عوامل اصلی و رهبران اغتشاشات توسط قوه قضائیه شناسایی و دستگیر و ضمن تفکیک صف آنها از فریب خوردگان ، با آنها برخورد و محاکمه شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اقدام عده‌ای از اغتشاشگران علیه پلیس، گفت: اقدام علیه پلیس، اقدام علیه امنیت ملی است و مطالبه مردم برخورد قاطع با برهم‌ زنندگان آرامش و امنیت جامعه است.

نوش‌آبادی تاکید کرد: نباید یک اتفاق منجر به هتاکی و توهین به پلیس و نیروی انتظامی شود؛ نیروی انتظامی و پلیس در کنار سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی حافظ نظم و آرامش کشور و جامعه هستند.

نماینده مردم ورامین در مجلس در پایان گفت: اکثریت جامعه و مردم به زحمات نیروهای انتظامی و پلیس واقف هستند و آنهایی که نسبت به پلیس و نیروی انتظامی متعرض می‌شوند یا از روی ناآگاهی و جهل است و یا از روی اقراض سیاسی است./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها