امیر واحدی: امنیت و آرامش کشور مرهون خون شهدا است

کد خبر: 1176820

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امنیت و آرامش امروز کشور عزیزمان ایران مرهون خون شهیدانی است که خالصانه در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب جنگیدند.

امیر واحدی: امنیت و آرامش کشور مرهون خون شهدا است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امنیت و آرامش امروز کشور عزیزمان ایران مرهون خون شهیدانی است که خالصانه در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب جنگیدند.

بمیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ۸ سال دفاع مقدس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس تبلور حضور جوانانی انقلابی و ولایی بود که با عزمی ستودنی در راه دفاع از خاک و ناموس ایران اسلامی کوشیدند و خود را فدای عزت و امنیت این مرز و بوم کردند؛ بی شک چنین جوانانی تربیت شده مکتبی حسینی هستند و ظهور و بروز چنین مکتبی از خانواده شروع می شود.

وی تصریح کرد: خانواده شهدا قوت قلب و نور چشمان انقلاب هستند و این همان عزتی است که این عزیزان در بین ملت شهید پرور ایران اسلامی از آن برخوردارند از این رو هیچگاه سختی ها و دشواری هایی که خانواده شهدا با از دست دادن عزیز خود کشیده اند در نزد این ملت فراموش نخواهد شد.

امیر واحدی خاطر نشان کرد: خط سرخ شهدا، حافظ امنیت و آرامش ایران اسلامی است و جایگاه کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گواه این موضوع است چرا که شهدا برای رشد، پیشرفت و امنیت این مرزو و بوم جان خود را فدا کردند و بی تردید خون این شهیدان پایمال نخواهد شد.

حجت الاسلام سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: تفکر و منش انسان حقیقی موجب رسیدن به نقطه کمال و پایداری روح معنوی او می شود و این تفکر و منش همان مولفه‌ای است که می‌تواند نام انسان را تا ابد در تارک تاریخ ماندگار کند.

وی تصریح کرد: شهدا همان سعادتمندانی هستند که با منش و کردار خود توانستند حصار ترس را بشکنند و خود را از مادیات و تمایلات دنیوی بی نیاز کنند چرا که حقیقت را دیدند و برای رسیدن به این مهم خود را فدای آرمان‌های حقیقی و راستین انقلاب اسلامی کردند.

در این مراسم از خانواده های شهیدان امرالله اسعدی یساقی، محمد حسین دامغانی، غلامحسین باستانی، رضا غفاری، غلامرضا اصل داوطلب و حسن غلامی تجلیل شد.

همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس هفتاد دیدار در کلیه یگان های نیروی هوایی ارتش با خانواده معزز شهدا انجام شد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها