قالیباف: هفتۀ دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و مظلومیت‌های ملت عزیز ایران است

کد خبر: 1176825

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در جمعی از تشکل‌ها و سازمان‌های ایثارگری: هفته دفاع مقدس را تبریک می‌گویم، از اینکه در هفتۀ دفاع مقدس که یادآور رشادت‌ها و مظلومیت‌های ملت عزیز ایران بوده، در خدمت شما هستیم، مفتخریم و این ایام را به شما و جامعه ایثارگری تبریک می‌گویم.

قالیباف:  هفتۀ دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و مظلومیت‌های ملت عزیز ایران است

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در جمعی از تشکل‌ها  و سازمان‌های ایثارگری: هفته دفاع مقدس را تبریک می‌گویم، از اینکه در هفتۀ دفاع مقدس که یادآور رشادت‌ها و مظلومیت‌های ملت عزیز ایران بوده، در خدمت شما هستیم، مفتخریم و این ایام را به شما و جامعه ایثارگری تبریک می‌گویم.

بدون شک عزت و افتخار امروز کشور مدیون امام خمینی (ره) و جامعۀ ایثارگری است؛ امامی که جز برای خدا و درراه خدا کلامی نگفت و گامی برنداشت و این مرد الهی توانست جامعه ما را متحول کند و جبهه حق را سامان دهد و همچنین باعث احیای مجدد اسلام در اوج غربت دین و مسائل دینی و معنوی در دنیا شود.

خدا را شاکریم که این توفیق نصیب همه ما شد که در جبهه حق باشیم و مبارزه کنیم و جبهه حق و باطل هم تا دنیا و زندگی و بشریت وجود دارد، پایدار است.

 انقلاب و جنگ ما مردمی بود، اما در مباحث اداری کشور اشکالات جدی وجود دارد

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در جمعی از تشکل‌ها  و سازمان‌های ایثارگری: البته می‌توانست بسیاری از این مشکلات وجود نداشته باشد و معتقدم چنین مشکلاتی از زمانی در امورات اداری کشور به وجود آمد که گردانندگان ادارۀ کشور از فرهنگ ایثارگری فاصله گرفتند؛ همه ما در دوران دفاع مقدس به فرهنگ ایثار و شهادت و سنت‌های الهی ایمان داشتیم و بر این باوریم که خداوند بر مؤمنان سخت می‌گیرد و هدف این است که صف مؤمنان از منافقان و کفار جدا شود، بنابراین مؤمنان باید امتحان پس دهند تا فرصت پیروزی را به دست بیاورند.

در حوزه مسائل اجرایی و مدیریتی کشور از فرهنگ ایثارگری و مردمی فاصله گرفتیم، درحالی‌که انقلاب و جنگ ما مردمی بود اما در مباحث اداری کشور اشکالات جدی وجود دارد.

همۀ دشمنان خارجی، با تمام اختلافاتشان با یکدیگر، یک‌پارچه‌ شده‌اند تا با ایران عزیز ما مبارزه کنند

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در جمعی از تشکل‌ها  و سازمان‌های ایثارگری: اگر امروز نیروهای مسلح ما ازلحاظ خلاقیت، مدیریت و تجهیزات نظامی در ردیف ۱۰ کشور اول دنیا قرار دارند و بازدارندگی قدرت نظامی ما آن‌ها را منفعل کرده به دلیل باور و فرهنگ دوران دفاع مقدس است.

 حتی یک حادثه از حوادثی که ۴۰ سال اخیر بر انقلاب اسلامی گذشت، می‌توانست اساس یک کشور و انقلاب را با شکست مواجه کند. در این اتفاقات شاهد هستیم که همۀ دشمنان انقلاب، با تمام اختلافاتی که با یکدیگر دارند، یک‌پارچه‌ شده‌اند تا با ایران عزیز ما و جمهوری اسلامی مقابله و مبارزه کنند.

مشکلات درمان و سلامت ایثارگران در اولویت رسیدگی‌ قرار دارند

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در جمعی از تشکل‌ها  و سازمان‌های ایثارگری: ما محکم پای اجرای قوانین حوزه ایثارگری ایستاده‌ایم و به مسائلی مانند اشتغال، جذب ایثارگران و اجرای قانون ایثارگران توجه داریم، البته بخشی از قوانین بر زمین‌مانده که به آن‌ها به‌عنوان اولویت رسیدگی خواهیم کرد.

مشکلات درمان ایثارگران و تأکید بر اینکه مسئله سلامت جانبازان باید در اولویت قرار داشته باشد موضوع سلامت و بازنشستگی آخرین چالش حلقه زنجیره نیازهای اقشار جامعه است و این درحالی‌که است که حلقه‌های پیشین این زنجیره به‌درستی مدیریت نشده است.

در این حوزه‌ها در برخی موارد ضعف قانونی و در برخی موارد نیز ضعف در اجرا وجود دارد مجلس در بودجه سال جاری برای معلولان و بیماران صعب‌العلاج کارت سلامت پیش‌بینی کرده و رقم قابل‌توجهی در نظر گرفتیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها