ذوالنوری: شعارهای اغتشاشگران نخ نما شده

کد خبر: 1177057

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی‌که در زمان انقلاب کنار امام خمینی(ره) بودند و ایشان حکم انتصاب آنها را امضاء کرد، امروز بیانیه داده و افکار عمومی را علیه نظام تحریک می‌کنند، همان کسانی هستند که امام راحل را به تناسب منافعشان تعریف می‌کنند.

ذوالنوری: شعارهای اغتشاشگران نخ نما شده

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری شامگاه سه‌شنبه ۵ شهریورماه در یادواره شهدای روستای علی‌آباد دهنو ملایر، با بیان اینکه شعارهایی که اغتشاشگران طی روزهای اخیر سر دادند، نخ نما شده است و این نخستین‌بار نیست که این دست اتفاقات در انقلاب تکرار می شود، افزود: شرکت‌کنندگان در اغتشاشات اخیر چند دسته بودند، عده‌ای واقعاً مشکل معیشت و اقتصاد دارند و به علت تحمل فشارهای اقتصادی، ممکن است به ندای بیگانه ای پاسخ داده و به کف خیابان بیایند.

وی با تأکید بر اینکه فضای مجازی توسط بیگانگان مدیریت می شود، مطرح کرد: میلیون ها شبکه و سایت علیه جمهوری اسلامی فعالیت کرده و دروغ به خورد مردم می دهند، یک جوان با وجود مشکلات ازدواج، اشتغال و اقتصاد ممکن است تحت تأثیر برخی قضایا عقده گشایی کند اما بداند که با این کار گره ها سخت تر می شود.

ذوالنوری با بیان اینکه عده ای در این اتفاقات تماشاچی هستند و عده ای نیز هیجانات خود را تخلیه کرده و جوگیر می شوند، ادامه داد: پشت پرده تمام این حوادث دستان خیانت‌کار و پلید رژیم صهیونیستی است که سال ها علیه این مردم تلاش می کنند.

وی با اشاره به اینکه بازیابی و بررسی دوربین های نیروی انتظامی نشان می دهد که در هیچ کجا تعرضی به خانم «مهسا امینی» نشده است و پزشکان معالج او گواهی دادند که بیماری زمینه ای داشته است، مطرح کرد: می خواهند با حمله به دستگاه امنیتی و انتظامی، خاکریزهای دفاعی کشور را بشکنند و مسئولان را وادار به عقب نشینی از مواضع حفظ دین و انقلاب کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، بیان کرد: این قانون برای عدم رعایت حجاب در جامعه جرم انگاری کرده بنابراین نیروی انتظامی به وظیفه خود عمل کرده است.

ذوالنوری ادامه داد: برخی احکام مانند نماز شخصی است اما برخی دیگر احکام اجتماعی است که در بین این احکام اجتماعی، برخی قانون شده و در صورت نقض قانون با آن برخورد خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه اغتشاشگران شعارهایی از جمله «مرگ مهسا بهانه است، خود خدا نشانه است» و «مرگ مهسا بهانه است، دین خدا نشانه است» سر می دادند، گفت: به آتش کشیدن مساجد، قرآن، حمله به موکب های امام حسین(ع)، به شهادت رساندن موکب دار در مشهد و تعرض به حجاب بانوان ربطی به گرسنگی و اشتغال ندارد. دشمنان می دانند عواملی که سبب سرافرازی و ماندگاری مردم ایران است، عوامل اعتقادی، دینی و معنوی است.

وی ضمن تقدیر از مردمی که به ندای شیطانی اراذل دشمن پاسخ منفی داده و آنها را سرکوب کردند، افزود: امروز رسالت و وظیفه ما پاسداشت آرمان های متعالی از جمله دنیا گریزی، آخرت گرایی، ایمان و معنویت است.

ذوالنوری در بخش دیگری سقوط پایتخت و تجزیه کشور را از جمله اهداف رژیم بعثی عراق در دوران هشت سال دفاع مقدس برشمرد و گفت: استان های مرزی را با شعارهای قومیتی و تجزیه طلبانه ناامن و بحرانی کردند و جریان خلق عرب در جنوب کشور شعار پیوستن خوزستان به عراق را سر می دادند.

وی تصریح کرد: جریان های ضدانقلاب در کشور از جمله منافقان و حزب توده با ترور و تخریب و انفجار سعی می کردند حرکت انقلاب را متوقف و نظام اسلامی را ساقط کنند.

ذوالنوری با بیان اینکه استان کردستان در دوران دفاع مقدس ۴۲ هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرد، افزود: هر یک از این وقایع کافی بود تا یک انقلاب ریشه دار را ساقط کند اما انقلاب اسلامی ما چون در باورها و اعتقادات مردم ریشه داشت، پایدار ماند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بدترین جنایات دشمن علیه کشور در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: یک کشور با ما نمی جنگید؛ ما از ۲۳ کشور دنیا در قالب ارتش بعثی عراق اسیر گرفتیم.

وی تأکید کرد: امروز بنا بر اظهارات دشمنان، جمهوری اسلامی قطب قدرت در منطقه است و جمهوری اسلامی را متهم می کنند که حوادث بحرین، یمن، سوریه و لبنان و تقابل آنها با نظام سلطه با الگوگیری از جمهوری اسلامی است.

ذوالنوری با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی منطقه را در اختیار گرفته است، خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون همین شهدا، منافع نظام سلطه را تهدید می کند.

وی عوامل معنوی، دینی و روحیه شهادت طلبی را از جمله عوامل پیروزی و بقاع نظام جمهوری اسلامی دانست و مطرح کرد: عشق به اهل بیت(ع) و ولایت‌مداری رمز موفقیت ما در دوران دفاع مقدس است.

منبع: ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها