سردار کوثری: دشمن به دنبال جدایی مردم و ولایت است

کد خبر: 1177192

سردار کوثری گفت: امروز دشمن به دنبال جدایی مردم و ولایت است، عده ای سرسپرده که سرشان در آخور استکبار بوده و برای جلب رضایت دشمن درصدد خیانت به مردم خواهند بود.

سردار کوثری: دشمن به دنبال جدایی مردم و ولایت است

سردار کوثری گفت: امروز دشمن به دنبال جدایی مردم و ولایت است، عده ای سرسپرده که سرشان در آخور استکبار بوده و برای جلب رضایت دشمن درصدد خیانت به مردم خواهند بود.
 

سردار اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای طالقان، گفت: دشمن پس از انقلاب توطئه هایی را طراحی کرد اما با تدبیر امام (ره)، رهبری و همراهی مردم خنثی شد.

اسماعیل کوثری افزود: دشمن با ترور شهید مطهری و بهشتی به نتیجه نرسید، گروهک های خلق ترکمن، بلوچ، ترک و عرب در مرزهای ایران به راه انداخت اما ناکام ماند، ۲۶تیر سال ۵۸ صدام حسین جاه طلب را روی کار آوردند.

وی با اشاره به اینکه حمله مستقیم به طبس و کودتای نوژه شکست خورد، اظهار داشت: سر دشمن به دیوار خورد لذا جنگ را بر ما تحمیل کرد اما تدابیر امام (ره) و رهبری مانع موفقیت آنها شد چرا که دنبال پیاده کردن قوانین الهی بودند.

نماینده مجلس تصریح کرد: آمریکا نه تنها در پیروزی انقلاب بلکه در تسخیر لانه جاسوسی هم تحقیر شد، دشمن تا ۳۱ شهریور ۵۹ آنچنان ارتش بعث را تقویت کرد که  ۱۲لشکر و ۱۵ تیپ مستقل داشت، البته محاسبات آنها مادی بود.

وی گفت: دشمن تصور می کرد ۳ روزه می تواند خوزستان را فتح کند اما امام (ره) یقین داشت که نصرت خدا در راه است، لذا رزمندگان ایران آنچنان در برابر ارتش دنیا ایستادگی کردند که برای کارشناسان عالی نظامی در دنیا تعجب آور بود.

نماینده تهران در مجلس افزود: آمریکا، شوری و اعراب با دلارهای سعودی از عراق حمایت کردند و با ۱۲۰ فروند آمریکای جنگی به استان های غربی هجوم آوردند اما در پایان جنگ عراق ۹۰ میلیارد دلار بدهی بالا آورد.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان ۲ هزار تانک و نفر بر از دشمن غنیمت گرفتند، اظهار داشت: اگر جوانان غیرتمندی مانند شهید ابراهیم هادی نبودند نمی توانستیم مقابل عراق ایستادگی کنیم چرا که تفکر امپریالیستی و سرمایه داری را نمی پذیرند.

کوثری تصریح کرد: شهدا هستی خود را با خدا معامله کردند و امروز دشمن به دنبال جدایی مردم و ولایت است، عده ای سرسپرده که سرشان در آخور استکبار بوده و برای جلب رضایت دشمن درصدد خیانت به مردم خواهند بود.

وی گفت: زمانی که تنها سوریه در دفاع مقدس کنار ایران بود دشمن نتوانست غلطی بکند که حالا با آتش زدن چند خودرو بتواند انجام دهد، باید قوه قضائیه حساب گروه های وابسته را از جوانان فریب خورده جدا کند.

این نماینده مجلس افزود: بازماندگان دفاع مقدس نمی گذارند چادر از سر مردم کشیده شود، نیروی انتظامی، بسیجیان و متعهدین با صلابت در میدان حضور دارند، دشمن به دنبال خسته کردن ما است اما ما خستگی نمی شناسیم.

وی گفت: امروز ایران به غزه یاد داده است چگونه موشک و پهپاد بسازد و ابایی از کسی نداریم چرا که اعتقاد داریم باید مقابل همه زورگویان ایستاد، حسین (ع) برای برپایی دین خدا ۱۸ عزیز خود را داد و ما هم باید پای کار باشیم./خبرگزاری بسیج

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها