قدردانی نماینده مجلس از مشهدی ها

کد خبر: 1177783

قدردانی نماینده مشهد از میزبانی مردم این شهر از زائران امام رضا (ع) قدردانی نماینده مشهد از میزبانی مردم این شهر از زائران امام رضا (ع) نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی از میزبانی مردم مشهد از زائران حرم امام رضا (ع) در دهه آخر ماه صفر تشکر کرد. به گزارش ایسنا، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وظیفه می دانم از تمامی ملت ایران اسلامی بابت حضوری که در دهه آخر ماه صفر در مشهدالرضا داشتند تشکر کنم. وی افزود: امروز همت ملی و اقدام بزرگی در مشهد شکل گرفت و میزبان بیش از ۶ میلیون زائر در این شهر بودیم که به پابوسی علی بن موسی الرضا (ع) آمدند. نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بیش از ۳۳۰۰ موکب از اقصی نقاط کشور از زائران میزبانی کردند که این یک اقدام بابرکتی بوده که در ایران اسلامی بعد از زیارت اربعین در مشهدالرضا انجام گرفت و جمعیت بسیار زیادی در ارتباط با این موضوع خدمت کردند. پژمانفر در پایان گفت: بسیاری از افراد زائرین را در منازل خود و موکب ها و مراکز مختلف اسکان دادند و وظیفه ماست که از همه آنها تشکر کنیم و این کار فرهنگ سازی شده و ادامه یابد.


قدردانی نماینده مجلس از مشهدی ها

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی از میزبانی مردم مشهد از زائران حرم امام رضا (ع) در دهه آخر ماه صفر تشکر کرد.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وظیفه می دانم از تمامی ملت ایران اسلامی بابت حضوری که در دهه آخر ماه صفر در مشهدالرضا داشتند تشکر کنم.

وی افزود: امروز همت ملی و اقدام بزرگی در مشهد شکل گرفت و میزبان بیش از ۶ میلیون زائر در این شهر بودیم که به پابوسی علی بن موسی الرضا (ع) آمدند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بیش از ۳۳۰۰ موکب از اقصی نقاط کشور از زائران میزبانی کردند که این یک اقدام بابرکتی بوده که در ایران اسلامی بعد از زیارت اربعین در مشهدالرضا انجام گرفت و جمعیت بسیار زیادی در ارتباط با این موضوع خدمت کردند.

پژمانفر در پایان گفت: بسیاری از افراد زائرین را در منازل خود و موکب ها و مراکز مختلف اسکان دادند و وظیفه ماست که از همه آنها تشکر کنیم و این کار فرهنگ سازی شده و ادامه یابد./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها